استاندار کرمان:

توسعه با بودجه دولتی محقق نمی شود/آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۷۵۰ تختخوابی در کرمان

۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۰:۲۰
کد خبر: ۵۰۷۳۸۹
توسعه با بودجه دولتی محقق نمی شود/آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۷۵۰ تختخوابی در کرمان
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه اگر نخواهیم به بودجه دولتی فکر کنیم می توان کارهای بزرگی را انجام داد، گفت: آغاز روند اجرایی بیمارستان 750 تختخوابی جایگزین بیمارستان شفا بدون اتکا به بودجه دولتی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 750 تختخوابی جایگزین بیمارستان شفا کرمان با اشاره به اجرای طرح های عمرانی در شهر کرمان با جلب همکاری بخش خصوصی، افزود: اگر قرار بود که این بیمارستان را با بودجه دولتی احداث کنیم روند اجرایی آن شاید بیش از 10 سال طول می کشید اما امروز به صورت 30 درصد بودجه وزارت خانه و 70 درصد فروش املاک دانشگاه علوم پزشکی زمینه ساخت این بیمارستان فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از د و سال قبل در بازدیدهایی که از بیمارستان های استان یزد داشتیم و با کارهای کارشناسی خوب انجام شده به این نتیجه رسیدیم که این استان نیاز به پنج هزار تخت بیمارستانی جدید دارد.

 

استاندار کرمان اظهار داشت: با پیگیری و حمایت های وزیر بهداشت با کفایت دولت تدبیر و امید، قرار شد این بیمارستان ها در سطح کشور به صوت 30 درصد بودجه وزارتخانه و 70 درصد فروش املاک دانشگاه علوم پزشکی احداث شود که یکی از این بیمارستان ها در استا کرمان راه اندازی می شود.

وی احداث این بیمارستان را نمونه کار در راستای خلق درآمد و ثروت برای استان دانست و تصریح کرد: ساخت این بیمارستان برای شهر کرمان بسیار مناسب است.

رزم حسینی به احداث خط ریلی کرمان، بردسیر و سیرجان اشاره و عنوان کرد: مگر در این طرح و سایر طرح ها از جمله کارهای عمران شهری، شهر نمونه اقتصاد مقاومتی و سایر حوزه ها بودجه دولتی هزینه شده است.

وی از اقدامات انجام شده برای توسعه استان کرمان به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی یاد کرد وادامه داد: مگر دولت پول دارد و آیا با پول دولتی می توان به توسعه دست یافت؟

استاندار کرمان گفت: خلق درامد و ثروت باید توسط خود مسئولان و بر مبنای همدلی، نشاط و همراهی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم سیاسی باشیم نیز باید بدانیم که سیاست با عزت، با کرامت و خداپسندانه آن است که در خدمت مردم، نظام جمهوری اسلامی و فضای فرهنگی و اقتصادی باشد و سیاست با دروغ ، تهمت و بداخلاقی فایده ای ندارد.

رزم حسینی عنوان کرد: مدیریت ها و گروه های سیاسی زمانی اهمیت می یابند که کارنامه مشخصی برای خدمت به مردم، توسعه و همراهی با فرهنگ و اقتصاد داشته باشند.

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی نباید به حکومت جناحی فکر کرد زیرا حکومت متعلق به همه است و باید فضایی فراهم شود که خدمت به مردم صورت گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: کارهای خوبی در بخش سلامت در استان کرمان انجام شده است.

استاندار کرمان عنوان کرد: با وجود همه کاستی ها و کمبودها می توان فضایی را فراهم کرد که امید و نشاط در بین مردم افزایش یابد تا مشارکت آنها در حوزه های مختلف ادامه داشته باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز