سید جلال ملکی:

جلوگیری آتش نشانان از وقوع بحران انسانی/ تاکنون پیکری از زیر آوار خارج نشده است

۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۱:۰۳
کد خبر: ۵۰۸۵۱۲
جلوگیری آتش نشانان از وقوع بحران انسانی/ تاکنون پیکری از زیر آوار خارج نشده است
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه اگر حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه پلاسکو و تخلیه سریع شهروندان از محل نبود، باید اکنون به جای یافتن 20 نفر به دنبال 100 نفر می گشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، لحظاتی قبل اعلام کرد: اگر حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه پلاسکو و تخلیه سریع شهروندان از محل نبود، باید اکنون به جای یافتن 20 نفر به دنبال 100 نفر می گشتیم؛ آتش نشانان فداکار با حضور به موقع توانستند از  یک بحران انسانی جلوگیری کنند.

وی با اشار به روند آواربرداری در عملیات پلاسکو، افزود: عملیات آواربرداری سرعت یافته و احتمال اینکه بجز آتش نشانان، مردم عادی هم در میان آوار گرفتار شده باشند، وجود دارد.

ملکی درباره مصوبات جلسه ستاد بحران پلاسکو، اظهار کرد: مصوبات این جلسه بیشتر در خصوص مسائل کلی و ارایه گزارش از روند عملیات و اینکه تاکنون چند نفر از زیر آوار خارج شده یا مصدوم شده اند، بود.

وی ادامه داد: در این جلسه هم چنینن پیشنهاداتی مطرح شده است که پس از تصویب، اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، ضمن بیان اینکه متاسفانه با وجود تلاش های شبانه روزی و بی وقفه نیروهای امداد مستقر در محل، تاکنون پیکری از زیر آوار خارج نشده است، تصریح کرد: متاسفانه تاکنون یکی از مصدومین آتش نشان این حادثه که جوانی 35 ساله بوده و در بیمارستان بستری بود، به دلیل شدت سوختگی به شهادت رسید.

وی در پایان گفت: لطف هم وطنان به آتش نشانان و ابراز همدردی آنها و هم چنین پیام مقام معظم رهبری، روح تازه ای برای ادامه عملیات در وجود آتش نشانان دمید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز