پیش بینی هواشناسی استان تهران:

تهران از فردا میزبان برف و باران خواهد بود

۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۰۸۶۲۱
تهران از فردا میزبان برف و باران خواهد بود
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد با فعالیت سامانه بارشی از اواخر امشب و طی روزهای شنبه و یکشنبه، بارش و برف در سطح استان پیش بینی می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان تهران امروز (جمعه) کمی ابری در پاره ای نقاط غبار آلود و در ارتفاعات نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با بارش برف است.

براساس این گزارش، آسمان استان تهران فردا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف و در روز یکشنبه ابری گاهی با بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می شود.

در گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به روند کاهشی دمای هوا، کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه به ترتیب (4 و 10)، (2 و 7) و (1 و 9) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

براساس این گزارش، ورامین با 9 درجه و فیروزکوه با منفی 7 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

همچنین دراطلاعیه شماره 55 اداره کل هواشناسی استان نیز آمده است که براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی و آخرین خروجی مدل های هواشناسی، طی روزهای شنبه و یکشنبه در سطح استان بارش باران و برف ودر ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

به گزارش اداره کل هوا شناسی استان تهران بدلیل بارش برف و ایجاد مه در جاده های کوهستانی توصیه می شود که رانندگان خودروی خود را به لوازم ایمنی مجهز کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز