معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

جوان هراسی مشکل ریشه دار کشور است

۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۴:۲۰
کد خبر: ۵۰۸۸۲۲
جوان هراسی مشکل ریشه دار کشور است
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در کنگره ملی مدیریت امور جوانان، جوان ترسی و جوان هراسی را مشکل ریشه دار کشور معرفی کرد و گفت: جوان هراسی مانع ورود دستگاه های اجرایی به این حوزه شده است.

 محمدرضا رستمی، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در کنگره ملی مدیریت امور جوانان، جوان ترسی و جوان هراسی را مشکل ریشه دار کشور معرفی کرد و گفت: جوان هراسی مانع ورود دستگاه های اجرایی به این حوزه شده است. نگاه امنیتی به مسأله جوانان به خصوص در بخش های اجتماعی به ویژه در بحث های اجتماعی چالش کلیدی و مهمی بوده است. در بحث رفتار به نوعی رهاشدگی در ساختار امور جوانان و همچنین افزایش آسیب های اجتماعی را شاهد هستیم. 
وی جوان دوستی و جوان باوری و ارزش محوری را از برنامه های مهم دولت یازدهم دانست و افزود: جوانان بزرگترین سرمایه در کشور هستند که باید نقش مهمی را در کشور ایفا کنند. این مهم تنها با مشارکت همه دستگاه ها انجام می شود.
به گفته رستمی، ستاد ساماندهی جوانان تاکنون بیش از 1200 جلسه برگزار کرده، برنامه ستاد استفاده از نخبگان سمن های جوانان خواهد بود. 
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال 92 تا به امروز تعداد سمن های جوانان از 50 به 1500 عدد رسیده است ادامه داد: برنامه بر این است که تا پایان دولت تعداد این سمن ها به 2 هزار عدد برسد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری کمیسیون تخصصی با حضور نمایندگان همه دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.

وی افزود: 10 کمیسیون تشکیل شده است که قرار است، بررسی این کمیسیون ها منجر به رسیدن به راهکارهای اولیه برای برطرف کردن مشکلات جوانان است. 
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز