سازمان تامین اجتماعی گزارش کرد؛

تغییر در سامانه اینترنتی سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۶:۴۲
کد خبر: ۵۰۹۸۱۱
تغییر در سامانه اینترنتی سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی
بیمه شدگان می توانند برای مشاهده سوابق پرداخت حق بیمه خود به صورت غیرحضوری به پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir مراجعه و با انتخاب گزینه سوابق بیمه شدگان و ورود به سامانه، مطابق راهنمای ثبت نام، اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، بیمه شدگان بیمه تامین اجتماعی می توانند برای مشاهده سوابق پرداخت حق بیمه خود به صورت غیرحضوری به پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir مراجعه و با انتخاب گزینه سوابق بیمه شدگان و ورود به سامانه، مطابق راهنمای ثبت نام، اقدام کنند.
 تغییراتی به منظور ارتقای امنیت و حفظ حریم شخصی بیمه شدگان در این سامانه ایجاد شده است و بیمه شدگان قبل از ثبت نام باید دقت راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند.

همچنین بیمه شدگانی که در هنگام ثبت نام، اطلاعات هویتی خود را مطابق شناسنامه صحیح، وارد و از شماره تلفن همراه متعلق به خود استفاده کنند، حساب کاربریشان فعال می شود و نیاز به مراجعه به شعب سازمان را ندارند.
آنان می توانند پس از دریافت پیام کوتاه، فعال سازی حساب کاربری با ورود کد ملی به عنوان نام کاربری و گذرواژه در سامانه یادشده، سوابق پرداخت حق بیمه خود را مشاهده کنند.
براساس آمار سازمان تامین اجتماعی از مجموع 42 میلیون بیمه شده تامین اجتماعی، 13 میلیون تن ، بیمه شده اصلی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز