رییس کمیسیون سلامت شورای شهر:

در پلاسکو باید انحصار خبری لغو شود

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۸:۳۰
کد خبر: ۵۱۰۲۹۹
در پلاسکو باید انحصار خبری لغو شود
رییس کمیسیون سلامت گفت: شاید انتشار عکس در فضای مجازی موجب ناراحتی خانواده‌ها شود اما جای سوال است که چرا خبرنگاران بیرون رانده می‌شوند و باید حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا، رحمت‌الله حافظی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با ضمن دعوت از مردم برای حضور در مراسم تشییع‌جنازه آتش‌نشانان در روز پنجشنبه گفت: از قوه قضاییه می‌خواهیم به دور از محافظه‌کاری سیاسی، مسببان حادثه را شناسایی و محاکمه کنند.

وی با انتقاد از بیرون راندن خبرنگاران و عکاسان از محدوده کارگاه پلاسکو و اجازه حضور تنها به خبرنگاران صداوسیما خواستار لغو انحصار خبری شد و گفت: شاید انتشار عکس در فضای مجازی موجب ناراحتی خانواده‌ها شود اما جای سوال است که چرا خبرنگاران بیرون رانده می‌شوند و باید حضور داشته باشند.

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران ضمن گلایه از صداوسیما گفت: رسانه ملی باید به دور از جناح‌بندی سیاسی از میهمانان دعوت بکند و نباید تنها از کسانی دعوت کند که طی چند سال گذشته جایگاه خود را نشان دادند و مردم آنها را در ارزیابی بیاناتشان شناخته‌اند.

حافظی با بیان اینکه از مدیران شهرداری که این موضوع به آنها مربوط می‌شود، انتظار بیان حقیقت را نداریم، گفت: متاسفانه از 120 میلیارد تومانی که برای خرید تجهیزات بودجه برای آتش‌نشانی در نظر گرفته، تنها 54 میلیارد تومان محقق شده پس نیایید به مردم دروغ بگویید که ما بودجه تجهیزات را کاملا تخصیص داده‌ایم و بهتر است پرینت بودجه را منتشر کنید نه اینکه به مردم دروغ بگویید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز