در قروین امروز رخ داد ،

۳ کشته در حادثه سقوط در چاه ۶۵ متری

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۳:۳۸:۱۴
کد خبر: ۵۱۰۴۶۹
۳ کشته در حادثه سقوط در چاه ۶۵ متری
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: صبح امروز سقوط 3 چاه کن به چاه در روستای کورانه 3 کشته بر جای گذاشت.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت : ساعت 11 و  18 دقیقه صبح مأموریتی مبنی بر سقوط 3 نفر به چاه در روستای کورانه اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از سه ایستگاه 300 و 400 و 500 به محل حادثه اعزام شدند که مأموران پس از رسیدن به محل حادثه به سرعت به بررسی شرایط حادثه پرداختند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآور شد: طبق بررسی‌های صورت گرفته عمق چاه 65 متر بوده است که مأموران توانستند یکی از حادثه دیدگان ‌را از چاه نجات دهند.

ذوالقدر اضافه کرد: فرد پس از خارج شدن از نظر وضعیت حیاتی مناسب نبود و به سرعت تحویل مأموران اورژانس شد و این در حالی است علائم حیاتی وی ساعاتی پیش بازگشته بود که به جهت شدت وارده اکنون وی نیز فوت کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه دو فرد دیگری که در چاه قرار داشتند نیز به جهت وجود آب در چاه  فوت کردند، تصریح کرد: یکی از تکنسین‌های آتش‌نشانی در این حادثه دچار گاز گرفتگی شدید شده بود که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز