شریف زاده:

آتش ۵۴۰ درجه زیر آوار آهن را گداخته می کند/ هنوز نمی توان زمان دقیق اتمام عملیات را اعلام کرد

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۳:۰۷
کد خبر: ۵۱۰۶۷۳
آتش ۵۴۰ درجه زیر آوار آهن را گداخته می کند/ هنوز نمی توان زمان دقیق اتمام عملیات را اعلام کرد
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران دقایقی قبل، آخرین جزییات عملیات پلاسکو را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، شریف زاده، مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران از آخرین اقدامات عملیات پلاسکو خبر داد و گفت: کار آواربرداری با همان سرعت قبل و به خوبی در حال انجام است به طوری که این سرعت عمل خارج از تصور کارشناسان در این زمینه است.

وی افزود: تا ساعت 4 بعد از ظهر امروز، تعداد 950 کمپرسی از محل عملیات خارج و به محل دفع ضایعات پلاسکو، برده شده است.

شریف زاده با اشاره به دود زیاد و گرمای شدید محل عملیات، تصریح کرد: گرما و حرارت زیاد در منطقه عملیات، همکارانم را آزار می دهد؛ دستگاه هایی که برای آواربرداری به کار می روند، با وجود دمای 540 درجه ای که وجود دارد، هنگام خروج از آوار کاملا گداخته شده هستند اما با وجود سختی کار، همکارانم لحظه ای کوتاه نیامدند و همچنان در حال انجام کار هستند.

وی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا هرچه زودتر کار آواربرداری را به اتمام برسانیم تا کسبه و مردم این حوالی بتوانند به روال سابق خود بازگردند اما به دلیل دقت زیادی که برای پیدا کردن پیکر مدفون شدگان در زیر آوار به خرج می دهیم، سختی کار بیشتر شده و باعث می شود تا نتوانیم زمان دقیقی را برای اتمام کار اعلام کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، عملیات آواربرداری پلاسکو در حالی وارد ششمین روز خود می شود که تعداد مدفون شدگان در زیر آوار 22 نفر و تعداد جان باختگان این حادثه به احتساب آتش نشانی که به دلیل جراحات و سوختگی شدید در بیمارستان به شهادت رسید، 7 نفر است.

نظر شما