سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با برنا:

نتایج آزمایش DNA آتش نشانان به زودی اعلام خواهد شد/ نیروی انتظامی در جستجوی یافتن شهروندان مفقود شده

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۶:۲۵
کد خبر: ۵۱۱۹۷۲
نتایج آزمایش DNA آتش نشانان به زودی اعلام خواهد شد/ نیروی انتظامی در جستجوی یافتن شهروندان مفقود شده
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، گفت: باتوجه به پیدا نشدن پیکر شهروندانی که خانواده‌های آنها اعلام مفقودی کرده‌اند، نیروی انتظامی برای یافتن اثری از این افراد و تحقیق و تفحص در این باره، وارد عمل شده است.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، با اشاره به اتمام عملیات آواربرداری پلاسکو در روز گذشته، گفت: روز گذشته و پس از اتمام عملیات آواربرداری، آتش نشانان به همراه نیروهای انتظامی و سگ‌های زنده‌یاب، همه طبقات را تا کف ساختمان پلاسکو، چندین بار جستجو کردند تا بلکم بتوانند پیکر سایر شهروندانی که زیر آوار مدفون شده بودند را پیدا کنند، اما با وجود تلاش‌های بسیار نیروها و حتی خراب کردن دیوارها به‌وسیله لودرها، موفق به یافتن پیکر جدیدی نشدند.

وی افزود: باتوجه به پیدا نشدن پیکر شهروندانی که خانواده‌های آنها اعلام مفقودی کرده‌اند، نیروی انتظامی برای یافتن اثری از این افراد و تحقیق و تفحص در این باره، وارد عمل شده است تا مشخص شود دقیقا چه تعداد از این افراد در روز حادثه ریزش پلاسکو در محل حاضر بوده و زیر آوار این ساختمان، مدفون شده‌اند.

ملکی با اشاره به آمار پیکرهای یافت شده از شهدای آتش نشان و شهروندان زیر آوار مانده، تصریح کرد: آمار به همان صورت قبل یعنی 16 شهید آتش نشان به احتساب آتش نشانی که در بیمارستان به شهادت رسید و 4 تن از شهروندان، است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، ضمن بیان اینکه پس از اعلام نتایج آزمایش های DND  پیکر شهدا تشییع خواهد شد، اظهار کرد: نیروها به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا هرچه زودتر به نتایج آزمایش‌های احراز هویت برسند؛ نتایج این آزمایشات طی یکی، دو روز آینده مشخص و اعلام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز