دستگیری کلاهبردار تلفنی در شهرستان بیرجند

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۱۳۵۴۹
دستگیری کلاهبردار تلفنی در شهرستان بیرجند
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی خراسان جنوبی کلاهبرداری تلفنی از وی پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،سرهنگ سیدغلامرضا حسینی در تشریح این خبر اظهار داشت: با دریافت گزارشی یکی از شهروندان در شهرستان بیرجند مبنی بر کلاهبرداری تلفنی از وی بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در پلیس آگاهی گفت فردی با من تماس گرفت و خود را بازرس وزارت نفت معرفی و اطلاعات بیمه‌ای و حساب بانکی بنده را گرفت و به بهانه تکمیل بیمه‌های درمانی و بیمه آتش‌سوزی بنده را به دستگاه‌های خودپرداز هدایت کرد و با اعلام تلفنی عملیات بانکی با ترفندهای ماهرانه‌ای اقدام به جابه‌جایی موجودی حسابم به حساب مورد نظر خود کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان کرد: متأسفانه با توجه به هشدارهای مکرر پلیس درباره کلاهبرداری از طریق پیامک و یا تماس تلفنی باز هم شهروندان در دام این افراد شیاد افتاده و کلاهبرداران با روش‌های متقلبانه باعث ضرر و زیان شهروندان می‌شوند.

وی تصریح کرد: با دریافت شکایت از این شاکی بلافاصله موضوع پیگیری شد و مبلغ کلاهبرداری شده به این شهروند برگردانده شد و متهم تحت پیگیرد قضایی قرار گرفت.

حسینی به شهروندان توصیه کرد: از ارائه اطلاعات کارت بانکی تحت هر عنوانی به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورتی که فردی از آنها درخواست نامتعارف برای انجام عملیات بانکی داشت بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز