سید جلال ملکی در گفت‌وگو با برنا:

سقوط دستگاه صنعتی جان یک نفر را گرفت

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۸:۳۳
کد خبر: ۵۱۴۱۲۴
سقوط دستگاه صنعتی جان یک نفر را گرفت
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، گفت: در پی حادثه سقوط یک دستگاه صنعتی سنگین، بر روی خودروی پرشیا، راننده جوان این خودرو جان خود را از دست داد.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، خبر داد: در ساعت 21:53 دقیقه شب گذشته، حادثه سقوط یک دستگاه صنعتی سنگین بر روی خودرو اعلام شد.

وی افزود: این حادثه در منطقه چهاردانگه واقع در خیابان مطهری اتفاق افتاده بود؛ با اینکه این منطقه خارج از حوزه‌ استحفاظی آتش نشانی شهرداری تهران است اما ایستگاه 12 به‌عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شده و به آتش نشانی چهاردانگه که از مدتی قبل در محل حادثه حاضر بود، می‌پیوندد.

ملکی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از حضور در محل، مشاهده می‌کنند یک دستگاه صنعتی سنگین که توسط یک دستگاه تریلر حمل می‌شد، به‌علل نامشخص سقوط کرده و بر روی یک دستگاه خودروی پرشیا افتاده و باعث محبوس شدن راننده داخل خودرو شده است.

وی ادامه داد: آتش نشانان در ابتدا با کمک جرثقیل این دستگاه سنگین را از روی خودروی پرشیا برداشته، سپس با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را بُرش داده و راننده را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، اظهار کرد: متاسفانه پس از معاینات اولیه مشخص شد این راننده جوان بر اثر ضربات وارده جان خود را از دست داده است.

وی در پایان گفت: این عملیات در ساعت 22:16 دقیقه به پایان رسید و محل تحویل عوامل پلیس راهور ناجا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز