صبوریان در نشست فوق العاده ستاد ساماندهی امور جوانان:

افزایش مراکز مشاوره و تحکیم خانواده به ۱۳ مرکز فعال در خراسان رضوی

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۶:۲۵
کد خبر: ۵۱۵۴۴۵
افزایش مراکز مشاوره و تحکیم خانواده به ۱۳ مرکز فعال در خراسان رضوی
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از افزایش مراکز مشاوره و تحکیم خانواده به ۱۳ مرکز فعال در این استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان که با جوانان برگزیده خرسان رضوی در استانداری این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه در سه سال گذشته سازمان‌های مردم‌نهاد از پنج سمن به ۵۱ سمن افزایش‌ یافته‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۱۳ سمن در سامانه این سازمان به ثبت رسیده‌اند که در حال پشت سر گذاشتن مراحل گرفتن مجوز هستند.

وی گفت: ۱۳ مرکز مشاوره و تحکیم خانواده در خراسان رضوی فعال بوده که استان ما در سال ۹۲ تنها یک مرکز در این حوزه داشته است.

وی همچنین از برگزاری ۲۱۰ جلسه درحوزه ساماندهی امور جوانان در سال جاری خبر داد و افزود: در سال ۹۲، ۴ هزار برنامه اجرا شد که امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و مشارکت همه دستگاه‌ها، این امر به ۱۴ هزار برنامه تا کنون افزایش یافته است.

وی از افزایش ۶ برابری برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها در حوزه جوانان خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی توانمندسازی جوانان از ۳۵ مورد در سال ۹۲ به ۱۸۰ مورد در سال ۹۵ افزایش یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بابیان اینکه در راستای نخبه پروری و تکریم منزلت جوانان از ۲۱۰ نفر در سال ۹۲ تقدیر شد که این میزان در سال جاری به ۲ هزار نفر رسید اظهار کرد: در سال ۹۲ تنها یک دیدار با جوانان داشتیم که امسال این امر به ۵۰ دیدار افزایش یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز