اطلاعیه سازمان راهداری درباره شرایط ویژه جوی

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۱۵۵۸۳
اطلاعیه سازمان راهداری درباره شرایط ویژه جوی
سازمان راهداری‌ دراطلاعیه‌ای اعلام کرد:درپی بارش‌های اخیر و شرایط ویژه جوی در برخی استان‌ها به ویژه در مناطق سردسیر و جاده‌های کوهستانی، همه نیروهای امدادی در محورهای مواصلاتی مستقرشده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا، متن اطلاعیه سازمان راهداری درباره بارش های اخیر و شرایط جوی به شرح زیر است:

  شرایط حاکم و دمای بسیار پایین، مه گرفتگی و کولاک کم سابقه در روز و شب گذشته در برخی محورها و مناطق به حدی بود که تردد را برای همه وسایل نقلیه دشوار و کند کرده بود، بنابراین پلیس راه کشور با هماهنگی‌های لازم نسبت به انسداد این مسیرها اقدام کرده و تلاش برای خروج آن دسته از خودروها و مسافران در مسیر انجام می‌شود که در این بین متاسفانه تعدادی از خودروها بدون داشتن تجهیزات و امکانات لازم زمستانی مبادرت به سفر کرده بودند که کار نیروهای امدادی را دشوارتر کردند.

مسئولان ذیربط در همه این ایام در کنار تلاشگران زحمتکش اعم از راهداران، نیروهای پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و سایر سازمان‌های خدماتی حضور داشته و هماهنگی‌های لازم را به انجام رسانده و همه امور را تحت کنترل داشته‌اند.

در بخش دیگر این اطلاعیه تاکید شده است: ‌از همه هموطنان درخواست می‌شود به هیچ عنوان به مطالب غیر واقع منتشره در برخی از شبکه ها و فضاهای مجازی توجه نکرده و هیچ گونه نگرانی را متوجه خود و دیگران نکنند.

سازمان راهداری از کسانی که قصد سفر دارند درخواست کرد قبل از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ از آخرین وضع راهها کسب اطلاع کنند؛ ضمن اینکه بدون تجهیزات و امکانات مناسب و اطمینان کامل از لحاظ فنی خودرو در اختیار سفر نکرده و یا حتی الامکان با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافرت ‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز