محمدعلی افشانی:

جوانان به دنبال نقش آفرینی در جوامع خود هستند

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۵:۴۸
کد خبر: ۵۱۵۶۰۲
جوانان به دنبال نقش آفرینی در جوامع خود هستند
استاندار فارس، در مراسم افتتاحیه شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام، گفت: جوانان به دنبال نقش‌آفرینی در جوامع خویش هستند که ساختارهای ضعیف آن‌ها را ناامید کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمدعلی افشانی، استاندار فارس، با تبریک به مناسبت دهه فجر، از حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه شیراز به عنوان پایتخت جهان اسلام قدردانی کرد.

وی گفت: شهر شیراز، شهر کریم خان زند بوده که خود را وکیل‌الرعایا نامیده است و ماندگارترین آثار آن دوران در این شهر خودنمایی می کند.

افشانی افزود: شهر شیراز جوانان فرهیخته فراوانی دارد که می‌دانند دانایی بزرگترین عامل برنده شدن است. آن‌ها باید بدانند علاوه بر کسب دانش به خلق دانش بپردازند.

استاندار فارس در ادامه عنوان کرد: در روزگار ما خرد ساختاری جای خرد فردی را خواهد گرفت؛ در همین راستا باید جوانان به فعالیت‌های گروهی ترغیب شوند تا سیر تکاملی بشر به سمت و سوی واقعی خود حرکت کند و از جهان خردمند اسلام جایگاه درخور خویش را بیابد.

وی فرصت پیش رو در شهر شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام را فرصتی مقتنم شمرد و گفت: با یاری خردپیشگان و همفکری جوانان جهان اسلام می‌توان فرهنگی جهانی، سلامت، ورزش و فناوری نوین را تقویت کرد تا بتوانند تاثیرگذاری و تحول لازم را داشته باشند.

استاندار فارس در پایان خاطرنشان کرد: جوانان به دنبال نقش‌آفرینی در جوامع خویش هستند که ساختارهای ضعیف آن‌ها را ناامید کرده است و تدوین راهکارهای مناسب با همفکری جوانان می‌تواند راهگشا باشد.

 

نظر شما