احد وظیفه در گفت‌وگو با برنا:

برف و باران به کشور باز می‌گردد

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۲۴:۵۴
کد خبر: ۵۱۵۸۰۷
برف و باران به کشور باز می‌گردد
مدیر کل پیش بینی و هشدار هواشناسی، گفت: بعدازظهر امروز به سبب عبور موج کم دامنه تر از میانی جو در برخی مناطق شمال غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

احد وظیفه، مدیر کل پیش بینی و هشدار هواشناسی، در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، گفت: براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی در 3  روز آینده در اغلب مناطق کشور جو نسبتا پایدار بوده و روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود که افزایش دما در استان های ساحلی دریای خزر محسوس بوده و با وزش باد جنوبی همراه خواهد و رخداد پدیده بهمن در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی دور از انتظار نیست.

وی افزود: بعدازظهر امروز به سبب عبور موج کم دامنه تر از میانی جو در برخی مناطق شمال غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود؛ این موج روز دوشنبه در ارتفاعات البرز نیز سبب افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد خواهد شد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار هواشناسی، تصریح کرد: روز دوشنبه با گذر موج کم دامنه دیگری از نوار جنوبی کشور، در برخی مناطق سواحل خلیج فارس افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد؛ این وضعیت روز سه شنبه نیز در جنوب شرق کشور پیش بینی می شود ضمن اینکه در روز سه شنبه در شمال شرق کشور نیز بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی در پایان اظهار کرد: امروز خلیج فارس و دریای عمان و روزهای دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس به سبب وزش باد شدید، مواج است.

نظر شما