محسن سرخو:

شهردار برای شورای شهر تهران تره خرد نمی‌کند

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۱:۴۴
کد خبر: ۵۱۶۰۸۶
شهردار برای شورای شهر تهران تره خرد نمی‌کند
عضو شورای شهر تهران گفت: روز گذشته چند کانال لجن پراکن که از طرفداران آقای شهردار بودند، من را تهدید کرده و گفتند نباید در این جلسه صحبت کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر و شهروند خبرگزاری برنا، محسن سرخو، عضو شورای شهر تهران درخصوص مباحث مطرح شده از سوی شهردار در صحن علنی شورا گفت: روز گذشته چند کانال لجن پراکن که از طرفداران آقای شهردار بودند، من را تهدید کرده و گفتند نباید در این جلسه صحبت کنیم.

وی افزود: این افراد قصد عصبانی کردن ما را دارند و می‌خواهند تا هرچه از دهانمان در می آید در این جلسه بگوییم، اما عصبی نمی شویم و تخصصی صحبت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهردار برای شورای شهر تهران تره خرد نمی‌کند، گفت: شورا مصوب کرده است هلی‌کوپتر واترگان داشته باشند اما در هیچ صفحه نیامده که خلبان را شهردار تربیت کند که می‌گوید شهرداری نمیتواند خلبان تربیت کند.

سرخو افزود: به چه مناسبت پس از پایان عملیات این تعداد آتش نشان در ساختمان بودند؛ ساختمان بی سروصدا فرو نمی‌ریزد و از قبل علائم آن مشخص است. حتی ساختمان مجاور که بازار کویتی هابود جلو آمد. چطور متوجه ریختن ساختمان پلاسکو نشدند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تحهیزات آتش‌نشانی استاندارد و کانل نبود، گفت: در محل حادثه دیدیم که بعضی از آتش نشانان ماسک فیلتر دار زده اند و بعضی هم ماسک معمولی. وقتی سوال کردم که چرا همه نیروها ماسک فیلتردار ندارند مسئولی که آنجا بود گفت آنهایی که ماسک معمولی دارند قراردادی هستند! یعنی دیگران حتی ماسک هم نداشتند.

سرخو افزود: اینکه شهردار می‌گوید برای بیمه سراهای محله گفتند مجوز کارگاه بودن را اخذ کنند بهتر است بدانند که چند نوع بیمه داریم و باید نوع آن مشخص شود‌.

وی با بیان اینکه فقط به سازمان آتش‌نشانی جازه داده شده تا نیروی انسانی بگیرد و کادرش را تکمیل کند، عنوان کرد: حتی به این سازمان اجازه داده شده تا تجهیزات مورد نیاز سازمان را از خارج از کسور تهیه کند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: شهردار تهران فیلمی در اینستاگرام پخش کرد مبنی بر اینکه وی اخطار داده و شورا نادیده گرفته است اما آن فیلم مربوط به ماجرای خیابان جمهوری است و در این خصوص قالیباف فقط به واحدهای صنفی اخطاریه داد.

سرخو در پایان تاکید کرد: نمره مدیریت بحران صفر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز