وزیر ورزش و جوانان:

دریافت تاییدیه مراکز مشاوره ازدواج الزامی می‌شود

۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۲:۳۸
کد خبر: ۵۱۷۱۱۷
دریافت تاییدیه مراکز مشاوره ازدواج الزامی می‌شود
وزیر ورزش و جوانان گفت: دریافت تاییدیه از مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در کنار برخی مجوزهای صوری، باید در ثبت ازدواج الزامی شود.

به گزارش خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی فر در مراسم اعطای مجوز به مراکز مشاوره ازدواج و خانواده با اشاره به اهمیت رشته های مختلف علوم انسانی گفت: در دنیای توسعه‌یافته غرب، تمرکز روی رشته های علوم انسانی است اما در جامعه ما کمتر به این موضوعات اهمیت داده می شود.

وی ادامه داد: در حوزه ازدواج اگرچه امکانات لازم برای شکل گیری یک خانواده نسبت به ۲۰ سال گذشته در کشور وضعیت بهتری پیدا کرده است اما هنوز امکانات سخت افزاری در حد کافی وجود ندارد.

وزیر ورزش و جوانان با طرح این پرسش که چرا طلاق در جامعه افزایش یافته و خانواده ها از ثبات و کیان لازم برخوردار نیستند؟ خاطرنشان کرد: پاسخ این سوالات به علوم انسانی، علوم تربیتی و پرورشی برمی گردد باید به مردم آموزش دهیم که از هر لحظه زندگی خود لذت ببرند و این تنها از عهده علوم انسانی برمی آید.

سلطانی فر با بیان اینکه باید گره ای از گره های زندگی مردم را باز کنیم تاکید کرد: ایجاد الزاماتی همچون مشاوره خانواده در کنار برخی مجوزهای صوری لازم برای ثبت ازدواج از ضروریات است. و باید دریافت تاییدیه حضور در دوره های مشاوره به عنوان سندی مهم در ثبت ازدواج مد نظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت نشاط در جامعه افزود: یکی از دستاوردهای برجام دور شدن سایه جنگ از سر کشور است. شاید بسیاری افراد ندانند چه تهدیدهایی روی کشور بود اما امروز به آینده روشن امیدواریم که با قدم های تک تک افراد شکل می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز