مقیمی:

وظیفه ما خدمت رسانی بیشتر به مردم است

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۱۸۶۴۸
وظیفه ما خدمت رسانی بیشتر به مردم است
قائم مقام وزیر کشور گفت:‌ امروزه خدمت‌رسانی به مردم باید نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمدحسین مقیمی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان شمیرانات، به ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: این انقلاب به درستی با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با پشتیبانی مردم و رهبری امام خمینی (ره)‌به پیروزی رسیده است.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب تصمیم‌گیری‌ها در کشور توسط 50 هزار مستشار آمریکایی گرفته می‌شد و مردم  نقشی نداشتند و کشور نیز وابسته به دولت‌های غربی بود.

قائم مقام وزیر کشور افزود: از سال 1340، که امام سخنرانی‌های خود را آغاز و پایه‌های انقلاب را نهاد، آحاد جامعه متوجه ماهیت اصلی پهلوی شدند که قصد داشتند کشور را به عنوان یک کشور  وابسته از تمامی جهات از جمله اقتصادی،‌ اجتماعی، فرهنگی و ... کند.

مقیمی بیان داشت: امام خمینی (ره) پس از پیروزی‌ انقلاب اسلامی با پشتوانه ملت اقدامات لازم را انجام داد و پس از جنگ 8 ساله بازسازی کشور آغاز شد.

وی افزود: پس از امام خمینی (ره) مردم با تبعیت از رهبری تا به امروز موفق به حفظ نظام شدند تا این نظام به صاحب اصلی برسد.

قائم مقام وزیر کشور گفت: در دولت فعلی تلاش شد تا مسیر بین‌المللی، سیاسی و اقتصادی کشور به درستی مشخص شود به طوری که با وجود تحریم‌ها اثر زیادی بر مردم گذاشته نشد و تورم 43 درصدی به 7 درصد رسید.

وی بیان داشت: آنچه امروز وظیفه ماست خدمت‌رسانی بیشتر به مردمی است که از جان و مال خود گذشته‌اند و ایثارگرانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند و امید است در سال‌های آینده پروژه‌های بیشتری مورد افتتاح قرار بگیرد.

در ادامه این مراسم، سعید علی‌بخشی شهردار اوشان، فشم و میگون بیان داشت: شهرداری را با بودجه 22 میلیارد و 600 میلیون تومان تحویل و اکنون بودجه شهرداری به 50 میلیارد تومان افزایش یافته است.

قائم مقام وزیر کشور گفت: 9430 متر زمین با ارزش 23 میلیارد تومان تملک برای اجرای پروژه‌های این شهر هزینه شده است.

وی افزود: خرید معدن سنگ زگا با ظرفیت برداشت سالیانه 36 هزار تن سنگ و با زمینی بیش از 22 هزار هکتار برای طرح‌های گردشگری و کهش صدور پروانه‌های ساخت و ساز از 193 به 33 پروانه از عملکرد شهرداری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز