واعظی در گفت و گو با برنا:

شبکه انتقال اینترنت از ابتدای دولت یازدهم تاکنون ۱۰ برابر شده است

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۷:۴۰:۱۸
کد خبر: ۵۱۹۲۳۹
شبکه انتقال اینترنت از ابتدای دولت یازدهم تاکنون ۱۰ برابر شده است
وزیر ارتباطات گفت: خوشبختانه هفته گذشته ما شبکه انتقال کشور را از حدود 4100 گیگ بر ثانیه را به 10 هزار گیگ بر ثانیه افزایش دادیم. در ابتدای دولت شبکه انتقال در حدود 980تا 985 گیگ بر ثانیه بود که الان به 10 هزار تا افزایش یافته، یعنی در حدود 10 برابر شده است.

«محمود واعظی» وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره وعده دولت برای افزایش 2.5 برابری پهنای باند تا پایان سال گفت: ما فاز اول که مقدمه این اقدام است را به اتمام رساندیم زیرا تا شبکه انتقال کشور آماده نباشد شما هرمیزان که بخواهید پهنای باند را گسترش بدهید از این شبکه ها باید عبور کند.  

او ادامه داد: خوشبختانه هفته گذشته ما شبکه انتقال کشور را از حدود 4100 گیگ بر ثانیه را به 10 هزار گیگ بر ثانیه افزایش دادیم. در ابتدای دولت شبکه انتقال در حدود 980تا 985 گیگ بر ثانیه بود که الان به 10 هزار تا افزایش یافته، یعنی در حدود 10 برابر شده است.

 واعظی در پایان گفت: پروژه ها برای گسترش پهنای باند داخل به سرعت در حال انجام است و حدود 85 تا 90 درصد کار به اتمام رسیده و بودجه آن تامین شده است. قسمت قابل توجه کار تا پایان سال انجام می شود اما قطعا افتتاح و اطلاع رسانی به مردم را در نیمه دوم فروردین انجام خواهیم داد.

 

نظر شما