صالحی امیری:

دانشگاه فرهنگیان، ایستگاه نخست حرکت به سمت توسعه کشور است

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۱۹۳۵۷
دانشگاه فرهنگیان، ایستگاه نخست حرکت به سمت توسعه کشور است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که مشکل بنیادی کشور ما اقتصادی، سیاسی و مسائل اجتماعی نبوده، بلکه مسائل فرهنگی است، گفت: دانشگاه فرهنگیان، ایستگاه نخست حرکت به سمت توسعه کشور است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، رضا صالحی امیری در چهارمین همایش بالندگی حرفه ای کارشناسان نظارت ارزیابی و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه فرهنگیان کشور در مجتمع تفریحی شهید رسولی نوشهر، با بیان اینکه زیر ساخت توسعه باید از فرهنگ آغاز شود، اظهارکرد: ایستگاه نخست حرکت به سمت قله توسعه کشور، آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که حوزه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی متاثر از  چالش ها و مسائل عرصه فرهنگی است، تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان چهار کارکرد مهم انسجام بخشی ، هویت بخشی، سازگاری و شخصیت آفرینی را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه فرد و جامعه متشخص محصول درخت آموزش و پرورش است، افزود:  جهت گیری جامعه متشخص به سمت تعالی و پیشرفت است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر لزوم ارزیابی  و سنجش تحقق یا عدم تحقق کارکردهای دانشگاه افزود: برای رسیدن به کارکردهای این دو نهاد باید تمامی منابع ممکن را به این سمت سوق دهیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز