مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان اعلام کرد:

ثبت‌نام آزمون ورودی پایۀ های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان از ۲۵ بهمن

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۲۷:۴۳
کد خبر: ۵۱۹۳۶۱
ثبت‌نام آزمون ورودی پایۀ های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان از ۲۵ بهمن
مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان طی اطلاعیه ای اعلام کرد؛ ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایۀ های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان از 25 بهمن آغاز می شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، بر اساس گزارش مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان، دستورالعمل آزمون ورودی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان (دورۀ اوّل و دوم متوسّطه) سال تحصیلی 97ـ139۶ از طریق مرکز سنجش آموزش و پرورش جهت اجرا به استان‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

بر اساس مفادّ این دستورالعمل،- ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایۀ های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان، از طریق پایگاه اینترنتی به نشانیazmoon.medu.irاز 25 بهمن آغاز و تا سه‌شنبه 3 اسفندماه 95 ادامه خواهد داشت.

این گزارش می افزاید؛ تمامی مراحل ثبت‌نام، صدور کارت ورود به جلسه، اعلام نتیجۀ آزمون، ثبت اعتراضات و پاسخ‌گویی به آنها، به صورت اینترنتی انجام می‌شود و مدارس محلّ تحصیل داوطلبان، در این خصوص مسئولیّتی ندارند.

‌‌بر این اساس؛ دفترچۀ راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی نیز، از طریق پایگاه اینترنتی ثبت نام، دراختیار داوطلبان قرار خواهد‌ گرفت و مشخّصات و ظرفیت پذیرش هنگام ثبت‌نام قابل مشاهده خواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده است؛ پذیرش دانش‌آموزان برای ورود به دبیرستان‌های دورۀ اوّل و دوّم متوسّطه استعدادهای درخشان، صرفاً بر اساس نمرۀ آزمون ورودی می‌باشد.

گفتنی است؛ آزمون ورودی پایۀ های هفتم و دهم دبیرستان های استعدادهای درخشان به ترتیب  14 و 15 اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز