افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران:

کارگاه تولید صندلی آتش گرفت

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۱۹:۵۹
کد خبر: ۵۲۱۵۸۴
کارگاه تولید صندلی آتش گرفت
آتش سوزی کارگاه تولید صندلی در چهاردانگه با حضور نیروهای آتش نشانی مهار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 12 به همراه دو دستگاه تانکر آب را ساعت 4:28 بامداد امروز به کمک آتش نشانان چهاردانگه در شهرک صنعتی چهاردانگه، خیابان کشاورز رهسپار کرد.

محمود آرین مهر افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: در یک گاراژ هزار و 200 مترمربعی تعدادی کارگاه با کاربری ساخت مصنوعات چوبی و فلزی قرار داشت که یکی از کارگاه ها به مساحت 300 مترمربع با کاربری تولید انواع صندلی و مصنوعات فلزی آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به کارگاه های مجاور بود.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق کارگاه، با به کارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده وارد محل حادثه شدند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

این افسر آماده ادامه داد: آتش نشانان با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به کارگاه های هم جوار جلوگیری به عمل آوردند.

آرین مهر در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی پس از لکه گیری و ایمن سازی، محل حادثه را تحویل آتش نشانان چهاردانگه دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز