در محور اراک_قم رخ داد؛

برخورد اتوبوس با کامیون ۱۷ کشته و زخمی برجا گذاشت

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۴۳:۳۸
کد خبر: ۵۲۱۹۰۷
برخورد اتوبوس با کامیون ۱۷ کشته و زخمی برجا گذاشت
‌برخورد شدید اتوبوس با کامیون در محور اراک – قم، سبب مصدومیت 16 نفر از سرنشینان اتوبوس و مرگ راننده آن شد.

‌به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی و تیم امداد و نجات ایستگاه 120 از کوی صنعتی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک، ساعت 6:25 صبح امروز به کیلومتر 60 محور اراک - قم اعزام شدند.

مدیر منطقه یک عملیات سازمان که به همراه آتش نشانان به محل حادثه رفته بود در این باره اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر غرب به شرق محور اراک - قم در حال حرکت بود که ناگهان با قسمت عقب یک دستگاه کامیون به شدت برخورد کرد که بر اثر آن 16 نفر از سرنشینان خودروی اتوبوس مجروح و راننده آن فوت کرده بود.

وی با بیان اینکه مجروحان این حادثه توسط چند دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شده بودند اضافه کرد: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن، با ایمن سازی محل حادثه از بروز تصادفات احتمالی جلوگیری کرده و اقدام به قطع جریان برق هر دو خودرو کردند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص، خودروی اتوبوس را از قسمت عقب خودروی کامیون جدا کرده و پس از انتقال هر دو خودرو به حاشیه کنار جاده، محل حادثه را به عوامل راهور تحویل داده و به ایستگاه مراجعت کردند.

کارشناس پلیس راه علت حادثه را، عدم توجه به جلو راننده اتوبوس، ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز