براساس اعلام آموزش و پرورش؛

مدارس این شهرها فردا تعطیل است

۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۲:۴۲:۱۶
کد خبر: ۵۲۲۳۲۷
مدارس این شهرها فردا تعطیل است
براساس اعلام آموزش و پرورش، مدارس برخی نقاط کشور فردا (شنبه) به‌علت برودت هوا و بارش برف تعطیل است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی مناطق شهری و روستایی در دو نوبت ناحیه‌های پنج‌گانه تبریز، کلیه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی نوبت صبح اسکو، شهر جدید سهند خسروشاه، آذرشهر، عجب شیر، گوگان و ایلخچی تعطیل است.

کلیه مدارس مناطق شهری و روستایی در دو نوبت سراب، منطقه مهربان، هشترود، چاراویماق، هوراند، تیکمه داش، نظرکهریزی، کندوان ترکمانچای و کاغذکنان در میانه، خاروانا در ورزقان، بستان‌آباد و مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنانی مناطق شهری و کلیه مدارس روستایی نوبت صبح اهر، هریس، خواجه و مراغه نیز تعطیل است.

بارش برف و برودت هوا، مدارس مقطع پیش دبستانی مناطق شهری (ملکان، مبارک شهر و لیلان) و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی مناطق روستایی ملکان و مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، استثنانی و متوسطه دوره اول مناطق شهری و روستایی مرند را نیز تعطیل کرد.

مدارس مقطع پیش دبستانی مناطق شهری و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی مناطق روستایی نوبت صبح کلیبر و مدارس استان مازندران روز شنبه به دلیل سردی هوا و افت فشار گاز تعطیل اعلام شد.

همچنین کلیه مدارس و مراکز آموزشی اهواز و 11 شهرستان خوزستان در نوبت صبح و همچنین هشت شهرستان دیگر در نوبت بعدازظهر شنبه تعطیل است.

اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز اعلام کرد: به علت بارش برف و لغزندگی سطح معابر، تمام مقاطع تحصیلی نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان در نوبت صبح تعطیل است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز