احد وظیفه در گفت و گو با برنا:

سامانه بارشی به کشور برمی گردد

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۲:۴۷
کد خبر: ۵۲۴۸۲۸
سامانه بارشی به کشور برمی گردد
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، خبر داد: از اوایل وقت پنجشنبه سامانه بارشی از سمت جنوب وارد کشور شده و طی روز پنجشنبه در بخش هایی از جنوب غرب، جنوب، جنوب شرق و پاره ای از نقاط مرکز کشور فعال خواهد بود.

احد وظیفه، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، در گفت و گو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری برنا، گفت: براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز جوی نسبتا پایدار در غالب مناطق کشور حاکم بوده که پیامد آن افزایش آلاینده ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت است؛ دمای هوا نیز در 3 روز آینده در اکثر مناطق کشور به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

وی افزود: لازم به ذکر است از اوایل وقت پنجشنبه سامانه بارشی از سمت جنوب وارد کشور شده و طی روز پنجشنبه در بخش هایی از جنوب غرب، جنوب، جنوب شرق و پاره ای از نقاط مرکز کشور فعال خواهد بود.

«وظیفه» تصریح کرد: روز جمعه گستره بارش در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور خواهد بود و شنبه دامنه فعالیت آن محدود به جنوب شرق کشور و هرمزگان خواهد بود و به تدریج از اواخر روز یکشنبه از جنوب شرق کشور خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: پیامد این سامانه رگبار و رعد و برق، وزش باد خواهد بود و در مناطق کوهستانی بارش برف دور از انتظار نخواهد بود؛ هم چنین پنجشنبه در پاره ای از مناطق جنوب غرب و جنوب کشور در بعضی ساعات احتمال گردوخاک نیز وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز