روز جمعه تردد در محور کرج ممنوع است

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۵:۳۹
کد خبر: ۵۲۴۸۵۷
روز جمعه تردد در محور کرج ممنوع است
طبق اعلام پلیس راهور ناجا، در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 الی 15 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در همان روز از ساعت 18 الی 23 در لاین مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش تردد موتور سیکلت ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری، از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه الی ساعت 6 روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. 

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 الی 15 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در همان روز از ساعت 18 الی 23 در لاین مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسدشدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

در محورهراز هم تردد تمام تریلرها تا اطلاع ثانوی ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

در محور فیروزکوه هم تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 22 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع اعلام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز