احد وظیفه در گفت و گو با برنا:

پیش بینی رگبار و رعد و برق برای ۴ استان/ افزایش دما در استان های ساحلی دریای خزر

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۹:۲۲
کد خبر: ۵۲۵۹۵۸
پیش بینی رگبار و رعد و برق برای ۴ استان/ افزایش دما در استان های ساحلی دریای خزر
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر ادامه ناپایدای ها در بخش هایی از جنوب وجنوب شرق کشور طی سه روز آینده است، از این رو در استان های هرمزگان، بخش هایی از فارس، کرمان و سیستان وبلوچستان ابرناکی، وزش باد و رگبار باران، گاهی با رعد وبرق پیش بینی می شود.

احد وظیفه، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، در گفت و گو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری برنا، گفت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر ادامه ناپایدای ها در بخش هایی از جنوب وجنوب شرق کشور طی سه روز آینده است، از این رو در استان های هرمزگان، بخش هایی از فارس، کرمان و سیستان وبلوچستان ابرناکی، وزش باد و رگبار باران، گاهی با رعد وبرق پیش بینی می شود.

وی افزود: این وضعیت روز یکشنبه در این نواحی بویژه در جنوب غرب فارس، شمال هرمزگان، نیمه غربی کرمان تشدید می شود؛ روز دوشنبه نیز بارش ها در نیمه شرقی هرمزگان وبخش هایی از سیستان و بلوچستان شدت بیشتری خواهد داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: در سایر مناطق کشور، امروز جو نسبتا پایدار بوده و در استان های ساحلی دریای خزر افزایش دما و در برخی مناطق سواحل غربی خزر وزش بادجنوبی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: از بعد از ظهر روز یک شنبه وطی روز دوشنبه با شمالی شدن جریان ها درسواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود و دریای خزر روز دوشنبه مواج خواهد شد؛ امروز و اوایل وقت روز یکشنبه، آسمان شهرهای صنعتی و پر جمعیت غبار آلود پیش بینی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز