سلطانی فر:

امور پژوهشی وزارت ورزش و جوانان را فعال خواهیم کرد

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۸:۲۱
کد خبر: ۵۲۶۳۷۷
وزیر ورزش و جوانان در کانال تلگرامی خود نوشت: امور پژوهشی مربوط به وزارت ورزش و جوانان را که حدود یکسال بود تعطیل شده بود در همین اسفند ماه، فعال خواهیم کرد.

به گزارش گروه جوانان خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان مطلبی را در کانال تلگرامی خود در خصوص بازدید از ساختمان حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان منتشر کرد.

دکتر مسعود سلطانی فر در این مطلب نوشت: امروز صبح از ساختمان حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان بازدید کردم.

این دو حوزه از جهات مختلف نیاز به یک بازنگری در تشکیلات و سازماندهی در امورشان دارند و باید هم به لحاظ تشکیلاتی و هم محتوایی تقویت شوند.

مذاکراتی با دو معاون این حوزه ها آقایان رستمی و احمدی داشتم و هم چنین با مدیران کل آنها بصورت جداگانه مذاکرات خلاصه ای انجام دادیم که در این مذاکرات با کارشناسان هم آشنا شدم.

تصورم بر این است که برای رسیدگی به ساماندهی امور جوانان باید یک کار ویژه و اساسی انجام دهیم که از ظرفیت ها و نیروهای جدیدی بتوان استفاده کرد بخصوص از خیل عظیم کارشناسان اساتید و صاحب نظرانی که در دانشگاه های مختلف و رشته های مختلف در امور علوم انسانی و علوم اجتماعی حوزه جوانان صاحب نظر هستند.

 امور پژوهشی مربوط به وزارت ورزش و جوانان را که حدود یکسال بود تعطیل شده بود در همین اسفند ماه، فعال خواهیم کرد.

در کنار فعال شدن شورای عالی جوانان و همچنین ستاد ساماندهی جوانان انشاا... در سال آینده در زمینه رسیدگی و ساماندهی به امور جوانان بتوان یکسال ویژه و حرکت جدیدی را در نظر داشته باشیم و انشاا... بتوان تاثیر گذاری بیشتری در روند حرکتی دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان و شورای عالی جوانان ایجاد کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز