با حضور مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت:

بررسی طرح های استان قم در زمینه تحکیم خانواده و پیشگیری از طلاق

۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۲۶۸۶۷
با حضور مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان طرح های استان قم در زمینه تحکیم خانواده و پیشگیری از طلاق مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه جوانان خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، طرح های استان قم در زمینه تحکیم خانواده و پیشگیری از طلاق با حضور دکتر صبحی مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر صبحی در این نشست با اشاره به اقدامات تخصصی صورت گرفته در وزارت ورزش و جوانان در زمینه تاسیس مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده ، برگزاری دوره های تربیت مربی و مدرس ازدواج و خانواده را از امور بسیار لازم در این زمینه عنوان کرد و افزود: آموزش ها بایستی بر طبق استاندارد های تعریف شده و زیر نظر متخصصین امر بایستی اتفاق بیفتد تا خروجی مناسب گرفته شود .

معاون فرهنگی و امور جوانان استان قم در این نشست با اشاره به طرح ها و برنامه های پیاده شده در استان در زمینه تحکیم خانواده و پیشگیری از طلاق گفت : موسسات فعال در زمینه ازدواج و خانواده شناسایی شده اند و از این ظرفیت مردمی باید به صورت نظام مند در زمینه تسهیل ازدواج و تحکیم خانواده بهره گرفت.

در ادامه این نشست ضمن تاکید بر راهکار تقویت نقش سازمان های مردم نهاد و مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده، برنامه هایی در خصوص آموزش های عمومی و تخصصی در استان قم در زمینه ازدواج و خانواده و پیشگیری از طلاق تعیین شد و مقرر شد پیگیری لازم جهت ایجاد بستر اجرای این پیشنهادات فراهم گردد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز