مدیرکل رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش در گفتگو با برنا:

بخشش امیرحسین روند رسیدگی به پرونده تنبیه بدنی را تغییر نمی‌دهد

۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۲۸۶۷۳
بخشش امیرحسین روند رسیدگی به پرونده تنبیه بدنی را تغییر نمی‌دهد
مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت امیرحسین دانش‌آموز اهل رودبارکرمان گفت: حتی در صورت بخشش این دانش‌آموز و خانواده اش در روند رسیدگی به تخلف معلم تغییری ایجاد نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار آموزش خبرگزاری برنا، مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت امیرحسین دانش آموز اهل رودبار کرمان گفت: حتی در صورت بخشش این دانش آموز و خانواده اش در روند رسیدگی به تخلف این معلم تغییری ایجاد نمی شود او باید پاسخگوی رفتارش باشد.

وی همچنین افزود: رسیدگی به تخلفات معلمان به این صورت است که آن ها را به هیئت تخلفات اداری ارجاع میدهیم یا اینکه در مواردی که دانش آموز دچارجراحت بدنی نشدهباشد. معلم خاطی با تذکر شفاهی و موارد دیگری  مانند توبیخ رسیدگی می شود . در هر صورت نباید فراموش کرد شغل معلمی شغل  بسیار دشواری است و در برخی موارد حتی  خانواده ها می پذیرند که دانش آموز نیز در این برخورد معلم نقش داشته است.

میرشاه ولد تاکید کرد: حتی اگر دانش آموزی در اتفاق ناخوشایندی مانند تنبیه بدنی نقش داشته باشد چیزی از وظیفه آموزگار کم نمی‌شود. به همین دلیل آموزش و پرورش در پذیرفتن معلمان تنها از دانشگاه فرهنگیان تاکید بسیاری دارد چرا که در این دانشگاه آموزش های کافی درباره چگونگی رفتار با دانش آموزان  به آن ها داده می شود . همچنین آموزش های ضمن خدمت هم نقش زیادی در کم شدن رفتار های ناهنجاری مانند آنچه در رودبار کرمان اتفاق افتاد دارد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش در پایان گفت : پرورند ه امیرحسین در حال حاضر در هیئت تخلفات اداری  در حال بررسی است و برای مشخص شدن مجازات معلم خاطی باید  تا پایان بررسی ها صبر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا بیست و سوم بهمن ماه سال جاری معلم پایه سوم مدرسه ای در رودبار کرمان امیرحسین دانش آموز این پایه را مورد تنبیه قرار  داد . در این اتفاق مداد در پوست سر پسرک فرو می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز