احداث ساختمان جدید در دانشگاه شریف

۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۸:۴۹
کد خبر: ۵۲۹۰۲۷
احداث ساختمان جدید در دانشگاه شریف
رییس دانشگاه صنعتی شریف گفت: به زودی امکان خرید منازل مسکونی در ضلع شمالی دانشگاه مهیا می‌شود و با این اقدام امکان اتصال خیابان آزادی تا میدان تیموری میسر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،  فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف، در مراسم کلنگ زنی و آغاز احداث ساختمان جدید دانشکده مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی شریف که با حضور دکتر امید سرپرست معاونت اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و مهندس جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد، با بیان این مطلب، معضل دانشگاه صنعتی شریف را کمبود فضای فیزیکی به ویژه در بحث پارکینگ خودرو دانست و افزود: به دنبال راهکاری برای حل این موضوع هستیم.

رییس دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد: این دانشگاه در خصوص جلب مشارکت خیرین در سال آینده فعال‌تر عمل کرده و با کمک بنیاد شریف و انجمن فارغ‌التحصیلان گام‌های خوبی در آینده برداشته خواهد شد.

در ابتدای این مراسم و طی جلسه‌ای دکتر نجمی، معاون مالی و اداری دانشگاه صنعتی شریف به ارائه گزارش عملکرد یک ساله این معاونت پرداخت و برخی از مسایل و مشکلات این حوزه را در میان گذاشت و در ادامه جلسه نیز دکتر امید معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی سخنانی به افزایش جذب حمایت‌های مالی خیرین دانشگاهی تاکید کرد و افزود: امیدوارم در سال آینده شاهد جذب بیشتر حمایت‌های خیرین و فارغ‌التحصیلان در دانشگاه صنعتی شریف باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در وزارت علوم، در آینده حمایت‌های بیشتری از دانشگاه صنعتی شریف صورت پذیرد.

بنابراین گزارش پس از این جلسه کلنگ احداث ساختمان جدید دانشکده مهندسی و علم مواد با حضور مسؤولین، اساتید و کارکنان این دانشکده توسط معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به زمین زده شد.

 ساختمان جدید دانشکده مهندسی و علم مواد در زمینی به متراژ 3096 متر مربع و زیربنایی در حدود 10205 مترمربع در ضلع شمالی دانشگاه و در مجاورت دانشکده مهندسی انرژی این دانشگاه احداث خواهد شد و پیش‌بینی شده است ساختمان جدید دانشکده مواد در 1972 متر فضای اداری و 4869 متر فضای آموزشی تا 2 سال آینده به شرط تامین اعتبار به بهره‌برداری برسد.

نظر شما