گودرزی به برنا خبر داد:

خروج سامانه بارشی تا ظهر فردا

۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۳۰۵۴۳
خروج سامانه بارشی تا ظهر فردا
کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز سه شنبه به تدریج سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج می شود اما ارتفاعات البرز شرقی، سمنان، تهران، مازندران هم چنان در برخی ساعات دارای بارش های پراکنده خواهند بود.

گودرزی، کارشناس هواشناسی، در گفت و گو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری برنا، با اشاره به وضعیت آب و هوای کشور طی امروز و چند روز آینده، گفت: امروز در ارتفاعات البرز و دامنه های زاگرس مرکزی از جمله چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد، باراش های باران و برف را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق و شرق کشور نیز انتظار بارش های پراکنده می رود؛ علاوه بر بارش باران، وزش باد در شرق اصفهان، سمنان، کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، قابل ملاحظه خواهد بود.

گودرزی تصریح کرد: روز سه شنبه به تدریج سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج می شود اما ارتفاعات البرز شرقی، سمنان، تهران و مازندران هم چنان در برخی ساعات دارای بارش های پراکنده خواهند بود.

وی در ادامه اظهار کرد: خلیج فارس امروز و فردا مواج خواهد بود؛ هم چنین تا روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه دیگر شاهد بارش برف و باران در تهران نخواهیم بود، مگر بارش های پراکنده و معدود در برخی نقاط و ارتفاعات.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز