حسین توکلی در گفت و گو با برنا:

آخرین مهلت نام نویسی در کنکور سراسری ۹۶/ بیش از ۸۸۷ هزار و ۶۰۰ داوطلب ثبت نام کردند

۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۹:۰۴
کد خبر: ۵۳۰۵۷۰
آخرین مهلت نام نویسی در کنکور سراسری ۹۶/ بیش از ۸۸۷ هزار و ۶۰۰ داوطلب ثبت نام کردند
مشاور عالی سازمان سنجش کشور، گفت: داوطلبانی که در تاریخ مقرر موفق به نام نویسی نشدند، تا پایان روز چهارشنبه 18 اسفندماه می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش کشور، در گفت و گو با خبرنگار آموزش خبرگزاری برنا، در خصوص مهلت ثبت نام مجدد در آزمون سراسری گفت: به منظور نام نویسی داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام نشدند، یک بار دیگر مهلت نام نویسی در کنکور سراسری 96 تمدید شد.

وی افزود: بر همین اساس داوطلبان متقاضی از روز یکشنبه 15 اسفند ماه نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کرده و تا پایان روز چهارشنبه 18 اسفند ماه نیز زمان خواهند داشت.
 
مشاور عالی سازمان سنجش کشور در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان در مهلت تمدید شده مجدد اظهار کرد: تا 8 صبح امروز دوشنبه 16 اسفند ماه تعداد 6هزار و 14 داوطلب نسبت به ثبت نام در کنکور سراسری سال 96 اقدام کرده اند.

وی در رابطه با آمار کل شرکت کنندگان نیز اظهار داشت: از 19 بهمن ماه که ثبت نام آغاز شد تا یکشنبه اول اسفندماه، که پایان ثبت نام تعیین شده بود، 881 هزار و 644 داوطلب ثبت نام کردند که با آمار نام نویسی های جدید 887 هزار و 658 داوطلب ثبت نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان در نام نویسی جدید می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند؛ لازم به ذکر است که داوطلبان حداکثر تا پایان ساعت 24 روز چهارشنبه 18 اسفند ماه برای انجام تغییرات و نام نویسی مجدد مهلت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز