کاشت درخت در نمایندگی های بنیاد کودک

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۹:۳۰
کد خبر: ۵۳۱۳۴۸
کاشت درخت در نمایندگی های بنیاد کودک
مدیر واحد ارتباطات و جلب مشارکت های بنیاد کودک گفت: هر یک از نمایندگی‌های بنیادکودک نسبت به کاشت نهال و اجرای برنامه درخت‌کاری در روز مهربانی با طبیعت، با شعار «با کاشت نهال، دست در دستِ هم زندگی بیافرینیم» اقدام کردند تا میراثی از جنس جاری بودنِ زندگی، حیات و سرسبزی را به یادگار بگذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا، حمید ناظری مدیر واحد ارتباطات و جلب مشارکت‌های بنیادکودک، همکاری دانش‌آموزان در انجام یک کار گروهیاز ضروری ترین نکاتی دانست  در توسعه فرهنگی، اجتماعی و فردی جامعه آینده نقش دارد و گفت: بهتر است بکوشیم تا به آینده‌سازان‌مان بیاموزیم که برای دست‌یابی به یک هدف مشترک باید تلاش کرد.

حرمت ناظری افزود: امروز خانواده بنیادکودک برای آموزش اهمیت حفظ محیط زیست و مهربانی با زمین در روز درختکاری برنامه‌ای هماهنگ را در بیش از 25 نمایندگی خود در کشور اجرا کرد.

وی در همین خصوص ادامه داد: هر یک از نمایندگی‌های بنیادکودک نسبت به کاشت نهال و اجرای برنامه درخت‌کاری در روز مهربانی با طبیعت، با شعار «با کاشت نهال، دست در دستِ هم زندگی بیافرینیم» اقدام کردند تا میراثی از جنس جاری بودنِ زندگی، حیات و سرسبزی را به یادگار بگذارند.

مدیر واحد ارتباطات و جلب مشارکت‌های بنیادکودک با تاکید بر این‌که برای حفظ آینده، فرهنگِ زیست محیطی را امروز به دانش‌آموزان بیاموزیم، ادامه داد: در این اقدام هماهنگ، دانش‌آموزان بورسیه این موسسه، در ساختن طبیعتی سبزتر نقش‌آفرینی کردند و دانش‌آموزان، در شهر خود درخت کاشتند.

این مسئول، با تاکید بر این‌که «آینده جوامع، بی‌تردید در دستان دانش‌آموزان امروز خواهد بود»، افزود: معتقدم آینده جامعه بستگی به میزان و نوع سرمایه‌گذاری امروز ما بر دانش‌آموزان‌مان دارد.

مدیر واحد ارتباطات و جلب مشارکت‌های بنیادکودک، با اشاره به 28 نمایندگی بنیادکودک در 22 استان کشور، گفت: در حال حاضر بیش از 9 هزار دانش‌آموز، از بورسیه بنیادکودک برخوردار هستند و طبق آمار، بنیادکودک تا به حال 1200 دانشجوی فارغ‌التحصیل داشته و نزدیک به 800 نفر دیگر نیز، در دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند.

وی به مقام مشورتی پذیرفته شده بنیادکودک در کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل (ECOSOC)  اشاره کرد و گفت: بنیادکودک علاوه بر مقام مشورتی، هرساله از طریق سازمان سوییسی SGS به لحاظ کیفیت و کمیت مورد بررسی و ممیزی قرار می‌گیرد و امتیاز لازم را به دست می‌آورد.

ناظری یکی از امتیازهای بنیادکودک را دریافت مجوز ملی از وزارت کشور اعلام کرد و ادامه داد: این موسسه در سال 86، از هیات دولت مجوزی دریافت کرده که بر اساس آن، کمک به بنیادکودک جزء هزینه‌های پذیرفته شده مالیاتی محسوب ‌می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز