در حمایت از بنیادکودک؛

کمپین من نو اجرا می شود

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۲:۲۱
کد خبر: ۵۳۱۳۶۶
کمپین من نو اجرا می شود
این تحول در #منِ _نو با شناخت ویژگی‌های شخصیتی و آشنایی با توان‌مندی‌های خود آغاز می‌شود و می‌تواند یک کار نیک جمعی برای دانش‌آموزان با استعداد نیازمند باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، بنیاد کودک در آستانه‌ی نوروز96،  کمپین «منِ نو» با همکاری تلنت‌یاب از دانش‌آموزان با استعداد نیازمند حمایت می‌کند.

 این تحول در #منِ _نو با شناخت ویژگی‌های شخصیتی و آشنایی با توان‌مندی‌های خود آغاز می‌شود و می‌تواند  یک کار نیکِ جمعی برای دانش‌آموزان با استعداد نیازمند باشد.

با شرکت در این کمپین از 15 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 و با شناخت بیشتر خود می‌توان برای تحول و موفقیت بیشتر در سال جدید برنامه‌ریزی بهتری داشت.

برای شرکت در این حرکت اجتماعی پس از ورود به صفحه اینترنتی کمپین به نشانی https://talentyab.com/maneno/index.php، دو تست روان‌شناسی معتبر در زمینه شناخت شخصیت و هوش احساسی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

با استفاده از تست شخصیت‌شناسی MBTI و هوش هیجانی یا احساسی می‌توانید به میزانی که این ابزار و نتایج آن برای‌تان مفید بوده است، با واریز هر مبلغی به حساب بنیادکودک از دانش‌آموزان با استعداد نیازمند حمایت کنید و دوستان‌تان را نیز به این کمپین دعوت کنید.

در مدت زمان اجرای کمپین، این تست‌ها رایگان عرضه می‌شوند و پس از استفاده از آن، از مخاطبان درخواست می‌شود تا به هر میزان که نتایج این تست‌ها رضایت خاطرشان را جلب کرده و تمایل دارند، از طریق درگاه پرداخت بنیادکودک به دانش‌آموزان با استعداد نیازمند کمک کنند.

در #من_نو، افراد ضمن کمک به موفقیت بیشتر خود در سال آینده، با انتشار پیام کمپین، به فراگیر شدنِ آن در آستانه سال جدید کمک می‌کنند و سفیرانِ مهربانی و آگاهی نیز خواهند بود. به این ترتیب #من_نو تبریکِ متفاوت سال نو خواهد بود.

گفتنی است در سال گذشته این حرکت اجتماعی برای اولین‌بار اتفاق افتاد و به بیش از 650 هزار نفر اطلاع‌رسانی شد.

بنیادکودک موسسه­ خیریه‌ بین‌المللی مردم‌نهادی است که با اهدافی انسان­‌دوستانه از 23 سال پیش با کسب مجوز رسمی از وزارت‌کشور و تکیه بر حفظ کرامتِ انسانی، در حمایت از تحصیلِ دانش­آموزان با استعدادِ نیازمند فعالیت می‌کند. این موسسه در حال حاضر، 9 هزار دانش‌آموز با استعدادِ نیازمند را در سراسر ایران با 28 نمایندگی داخلی در سراسر کشور و 8 شعبه برون‌مرزی در سطح بین‌الملل، حمایت می‌کند. این مؤسسه در سال 86 از هیات دولت مجوزی دریافت کرده که براساس آن کمک به بنیادکودک جزء هزینه‌های پذیرفته شده مالیاتی محسوب می‌شود. همچنین بنیاد کودک از سال 2005 تاکنون هر ساله مقام مشورتی ویژه ECOSOC از سازمان‌ملل‌متحد را دریافت کرده است و توانسته گواهی‌نامه‌ استاندارد جهانی "SGS" را به‌دست آورده و همه ساله با کسب امتیاز بالا آن را تمدید کند. شعار بنیاد کودک «هیچ دانش‌آموز با استعدادی نباید به دلیل مشکلات اقتصادی از تحصیل و تلاش باز بماند» است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز