محمدی:

بخش عظیمی از معوقات فرهنگیان پرداخت شده است

۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۲:۱۱
کد خبر: ۵۳۳۰۲۱
بخش عظیمی از معوقات فرهنگیان پرداخت شده است
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تاکنون بخش عظیمی از معوقات فرهنگیان پرداخت شده است و دولت باید با برنامه ریزی صحیح باقی مانده آن‌ها را هم پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار آموزش خبرگزاری برنا، داوود محمدی در خصوص وضعیت پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: تاکنون ردیف های بودجه لازم برای پرداخت این معوقات در نظر گرفته شده  است و تا کنون هم سعی شده تا با توجه به امکانات موجود این معوقات پرداخت شود.

به گفته وی دولت تا جایی که امکانات به او اجازه داده است تلاش کرده تا برنامه مناسبی را برای این معوقات داشته باشد و هرکجا مجلس کاستی احساس کرده است در این مدت توضیحات لازم را از دولت خواسته است.

این نماینده مجلس افزود: تاکنون بخش عظیمی از این معوقات به حق التحریری ها و دیگر گروه ها پرداخت شده است و در واقع تتمه این پرداخت ها باقی مانده است که دولت باید با برنامه ریزی صحیح  آن ها را پرداخت کند.

محمدی با اشاره به پیگیری های مجلس در خصوص مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش و دیگر فرهنگیان گفت: امیدواریم دولت تا پایان سال معوقات  را پرداخت کند. اما به این معنی نیست که مجلس به این موضوع بی توجه می ماند حتی امروز هم اگر دولت کاستی در این مورد انجام دهد مجلس پیگیری های لازم را  خواهد داشت و از دولت درخواست گزارش همچنین توضیحات را خواهد کرد.

نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: نمی توان کسری بودجه را در نظر نگرفت و باید پذیرفت که بودجه لازم برای پرداخت همه معوقات در یک زمان محقق نمی شود و دولت مجبور است که این پرداخت ها را در دوره های مختلفی پرداخت کند.

محمدی در پایان گفت : تاکنون اهتمام لازم در این بحث انجام شده و در این چند ماه گذشته دولت پرداخت هایش را مرتب داشته است . همچنین با نظارتی که مجلس بر عملکرد دولت داشته است آن ها موظف به پرداخت همه معوقات شده اند، در این هفته آخر سال امید بر این است تا تتمه معوقات نیز پرداخت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز