کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک به احترام خون شهدای آتش نشان

۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۵:۱۶
کد خبر: ۵۳۴۷۰۴
کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک به احترام خون شهدای آتش نشان
رییس شورای شهر با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: چهارشنبه‌سوری که در شهر و کشور ما اتفاق می‌افتد حوادث ناگواری را به بار می‌آورد و این حوادث تبدیل به تفریح و سرگرمی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی چمران در سیصد و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران،‌ اظهارکرد: امروز آخرین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در سال 1395 است.

ریاست جلسه شورای شهر تهران در آغاز جلسه سی صد و سی و هشتم با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: چهارشنبه‌سوری که در شهر و کشور ما اتفاق می‌افتد حوادث ناگواری را به بار می‌آورد و این حوادث تبدیل به تفریح و سرگرمی شده است. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، افزود: برخی از افرادی که در حادثه چهارشنبه‌سوری دچار مصدومیت  شدند آسیب‌های روحی خورده‌اند که این جشن کوتاه‌مدت ممکن است حوادث بسیاری را به بار بیاورد.

چمران به کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» اشاره کرد و گفت: مردم چنین کمپینی را راه‌اندازی کرده‌اند تا به احترام شهدای آتش‌نشان که جان خود را برای نجات شهروندان فدا کردند جشن چهارشنبه‌سوری را به گونه‌ای برگزار کنند که حادثه آتش‌سوزی و دیگر حوادث به بار نیاید و  امیدواریم حادثه‌ای مانند اردبیل که 7 نفر جان خود را از دست دادند در شهر تهران اتفاق نیفتد.

وی هشدار داد: مردمی که در این مراسم حضور پیدا می‌کنند در صورتی که از وسایل خطرناکی استفاده شود قطع عضو می‌شوند و با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهند شد. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، به بازگشت 160 شهید دفاع مقدس به کشورشان نیز اشاره کرد و گفت:  به خانواده‌هایشان بازگشت این شهدا را تبریک می‌گوییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز