عباس جدیدی:

ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم الا با مردم و منافع شهر

۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۵:۲۱
کد خبر: ۵۳۴۷۴۴
ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم الا با مردم و منافع شهر
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: این حق مردم است که گزارش چهارساله عملکرد اعضای شورای شهر تهران را دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری برنا عباس جدیدی در سیصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: استفاده از بمب ها و ترقه های خطر ناک به نوعی دوری کردن از چهارشنبه سوری واقعی است و سنت دیرینه کشور است. 

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران خواستار اختصاص بودجه برای زندانیان گرفتار که با مبلغ اندک در زندان هستند اظهارکرد: درخواست ما این است که شهرداری از محل ماده 16 یا  17  اعتباری را به موضوع آزادی زندانیان اختصاص دهد. 

جدیدی ادامه داد: اکنون زندانیانی هستند که با مبلغ اندک از قبیل یک یا دو میلیون تومان در بند هستند و اگر شهرداری در این رابطه ورود پیدا کند، می تواند کمک بزرگی به شهروندان باشد. 

وی با بیان اینکه " در شورای شهر با کسی عقد اخوت نبسته ایم" تصریح کرد: این حق مردم است که گزارش چهارساله عملکرد اعضای شورای شهر تهران را دریافت کنند. 

جدیدی همچنین از هیئت رییسه در خواست کرد تا با حضور خبرنگاران نشست خبری برگزار کند که فرق متخصص و غیر متخصص مشخص شود و افرادی بدانند که  چه کسی برای خود و چه کسی برای مردم کار کرده و چه کسی ایراد گرفته و اذهان عمومی را مشوش کرده و چه کسی نظارت خود عمل کرده است.

وی افزود: مهمترین وظیفه نمایندگان صداقت و شفاف سازی است و این حق مردم است که بداند کدام نماینده خود و آبرویش را خرج مردم کرده و کدام مردم را خرج خود کرده است.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات شوراها، باید شرایطی فراهم شود که مردم بتوانند شرایطی را برای تشخیص و تحلیل عملکرد اعضای شوراها پیدا کنند.

نظر شما