رونمایی از سامانه مدیریت بحران‌های سخت در هشتمین اجلاس آسیایی جامعه ایمن

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۶:۱۳
کد خبر: ۵۳۵۱۵۲
رونمایی از سامانه مدیریت بحران‌های سخت در هشتمین اجلاس آسیایی جامعه ایمن
سامانه مدیریت بحران‌های سخت ره‌آورد تهیه شده شرکت‌ بهین ره‌آورد بهبود مستقر در مراکز رشد واحدهای فناور دانشگاه فردوسی مشهد ،در هشتمین اجلاس آسیایی جامعه ایمن هشتمین اجلاس آسیایی جامعه ایمن رونمایی شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، هشتمین اجلاس آسیایی جامعه ایمن در چارچوب سلسله همایش‌های رویداد مشهد ۲۰۱۷ به میزبانی این شهر برگزار شد که در مراسم افتتاحیه این اجلاس «سامانه مدیریت بحران‌های سخت ره‌آورد» توسط شهردار مشهد رونمایی شد و در ادامه نیز کلیپ معرفی این سامانه به نمایش در آمد.

علاوه بر این، پنل اختصاصی معرفی این سامانه نیز در روز دوم اجلاس برگزار شد و بررسی اجزای مختلف این سامانه با استقبال حضار روبرو شد.

سامانه مدیریت بحران‌های سخت ره‌آورد توسط شرکت «بهین ره‌آورد بهبود» که از شرکت‌های مستقر در مراکز رشد واحدهای فناور دانشگاه فردوسی مشهد می‌باشد، توسعه یافته است.

۴۰۰ مهمان خارجی و متخصصان مدیریت بحران از ۱۶ کشور آسیایی، ۲ کشور اروپایی و داخل کشور در این حضور داشتند که مسائل، موضوعات و راهکارهای موثر در حوزه جامعه ایمن در عرصه جهانی بررسی شد.

گفتنی است جامعه جهانی ایمن زیرمجموعه سازمان بهداشت جهانی است که با هدف جلوگیری از حوادث خُرد شهری نظیر کم کردن میزان تصادف‌ها، آلودگی هوا و موارد مشابه فعالیت می‌کند. ایمنی مدرسه، ترافیک، محیط کار، سالمندان، مساجد، ایمنی کودکان، بیمارستان‌ها، اماکن عمومی و منازل از جمله برنامه‌های جامعه جهانی ایمن هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز