تربیت دانشجویان نیروهای مسلح در قالب فرهنگ سازمانی برای ماموریت های متعدد

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۳:۴۵
کد خبر: ۵۳۵۳۸۶
معاون آموزشی و پژوهشی ستاد کل نیروهای مسلح، تربیت دانشجو در قالب فرهنگ سازمانی برای ماموریت های متعدد را یکی از اولویت های مهم دانشگاه های این نیرو برشمرد.
به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ "محمد حسن باقری" در بازدید از دانشگاه علوم انتظامی امین با حضور فرماندهان و مسئولان ارشد این دانشگاه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء، اظهارداشت: ما خود را وامدار شهداء می دانیم، اگر ایثار و فداکاری شهداء نبود، امروز کشور ما در منطقه غرب آسیا از این امنیت گرانبها برخوردار نبود.

معاون آموزشی و پژوهشی ستاد کل نیرو های مسلح به الگو گرفتن دانشجویان از سیره و رفتار زندگی شهداء در سایر دانشگاه های نیروهای مسلح خصوصاً دانشگاه علوم انتظامی امین اشاره و تصریح کرد: بایستی سیره شهداء در مکان های دانشگاهی و مراکز آموزشی پر رنگ جلوه داده شود.

امیر سرتیپ محمد حسن باقری، تربیت دانشجو در قالب فرهنگ سازمانی برای ماموریت های متعدد را یکی از اولویت های مهم مراکز آموزشی و دانشگاه های نیروهای مسلح برشمرد و گفت: اگر چه در زیر ساخت های کشور، مراکز آموزشی زیادی دیده شده اما تربیت دانشجو متناسب با نوع ماموریت و در قالب فرهنگ سازمانی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر به کارگیری با تقوا ترین و بهترین نیروها به عنوان فرمانده در مراکز آموزشی و دانشگاهی نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت : استاد و مربی فقط "معلم و استاد" نیست بلکه دارای الگوی رفتاری است که همه ابعاد را در بر می گیرد.

این مقام نظامی با بیان اینکه محیط دانشگاه های نیروهای مسلح یک محیط آموزشی و تربیتی بوده که آموزش های مهارت محور را برای دانشجویان به دنبال دارد، تصریح کرد: ارتقاء مهارت و تخصص در نیروهای مسلح همواره از دریافت مدارک علمی و دانشگاهی بالاتر است؛ در مجموعه آموزش ستاد کل به دنبال گرایش و ارتقاء سطح مهارت محوری هستیم.

وی با بیان اینکه در زمینه توسعه زیرساخت ها در حوزه آموزش عالی پیشرفت های خوبی کسب شده، افزود : در نظام آموزش، زنجیره ارتباط دانشجو پس از اتمام دوره بایستی به گونه ای باشد که این ارتباط با ارائه تجربیات از صحنه و صف به ستاد و تا اتمام خدمت افراد تداوم پیدا کند.

معاون آموزشی و پژوهشی ستاد کل نیرو های مسلح، یکی از اهداف نظام جامع آموزشی را استمرار آموزش کارکنان عنوان کرد و ادامه داد: در عرصه نظامی، انتظامی و امنیتی هر روز با شیوه های جدیدی روبه رو هستیم که دائما" نیاز به بازآموزی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز