پیرحسین کولیوند اعلام کرد:

اعزام ۱۱ گروه ارزیاب به مراکز درمانی کشور/ نظارت آنلاین بر عملکرد اورژانس در نوروز ۹۶

۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۳۶۰۲۳
اعزام ۱۱ گروه ارزیاب به مراکز درمانی کشور/ نظارت آنلاین بر عملکرد اورژانس  در نوروز ۹۶
سرپرست اورژانس کشور از اعزام 11 گروه ارزیاب به مراکز درمانی و اورژانس در نوروز 96 خبر داد و گفت: تمامی ارزیابی ها به صورت آنلاین با فرم الکترونیکی به مرکز اورژانس کشور ارسال می شود و نحوه عملکرد و کیفیت خدمات ارائه شده به مردم را به صورت آنلاین نظارت می کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور گفت: ارائه خدمات خالصانه و رضایت مندی مردم در مراکز مختلف درمانی و اورژانس مهمترین اولویت ما به ویژه در ایام نوروز است.

وی با بیان اینکه به صورت مستمر بر شیوه عملکرد و اقدامات مراکز بهداشتی و درمانی و نیروهای اورژانسی در سراسر کشور نظارت می شود، عنوان کرد: از 25 اسفند تا 14 فروردین، 11 گروه ارزیاب به مناطق مختلف کشور برای نظارت بر شیوه کار نیروهای اورژانسی اعزام می شوند.
 
کولیوند در طرح سلامت نوروزی سال 96، خاطرنشان کرد: این 11 گروه از اورژانس کشور تمامی پایگاه های جاده ای و کمپ های سلامت را از نظر حضور نیروهای انسانی تخصصی، دارو و تجهیزات، نحوه ارائه خدمات، رضایت مندی مردم مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند.
 
سرپرست مرکز اورژانس کشور با بیان اینکه این گروه ها در حوزه بیمارستانی از تمامی اورژانس های بیمارستانی، شبکه های بهداشت، درمانگاه ها، داروخانه ها شبانه روزی، دندانپزشکی ها، آزامایشگاه ها و مراکز رادیولوژی و سی تی اسکن بازدید می کنند، گفت: تمامی ارزیابی ها به صورت آنلاین با فرم الکترونیکی به مرکز اورژانس کشور ارسال می شود و نحوه عملکرد و کیفیت خدمات ارائه شده به مردم را به صورت آنلاین نظارت می کنیم.
 
وی ادامه داد: در استان تهران نیز از تمامی اورژانس های بیمارستانی و مراکز درمانی و دندانپزشکی به منظور ارتقای ارائه خدمات به مردم و نظارت بر نحوه خدمات دهی ارزیابی و بازدید به عمل می آید.
 
سرپرست مرکز اورژانس کشور افزود: هم اکنون چهار گروه در شهرهای قم، اراک، خرم آباد، بروجرد، دزفول، اهواز، مهران، ایلام، کرمانشاه، همدان، ساوه، بندرعباس بوشهر، قشم, بندر لنگه، شیراز، جیرفت، بم، کرمان، کاشان، اصفهان، یاسوج, شهرکرد و دلیجان در حال ارزیابی و نظارت هستند.
 
نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت با بیان اینکه کارشناسان eocمرکز مدیریت حوادث به صورت شبانه روزی در ستاد مرکز مدیریت حوادث وزارت بهداشت در ستاد خدمات سفر و گردشگری و همچنین ساختمان ترافیک پلیس راهور استقرار دارند، خاطرنشان کرد: این کارشناسان با حضور شبانه روزی خود می توانند در صورت بروز حوادث مدیریت جامعی را در جهت هدایت بحران داشته باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز