سرهنگ هادی ثمره:

شرور با سابقه ورامین دستگیر شد

۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۹:۳۳
کد خبر: ۵۳۶۰۳۰
شرور با سابقه ورامین دستگیر شد
جانشین رئیس پلیس ویژه شرق استان تهران از کشف 13 فقره زورگیری در ورامین خبر داد و گفت: یکی از زورگیران توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ هادی ثمره جانشین رئیس پلیس ویژه شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین زورگیری در سطح شهر ورامین و سرقت اموالی از قبیل گوشی تلفن همراه و وجه نقد از شهروندان شناسایی سارق یا سارقان و کشف اموال مسروقه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شرق استان تهران قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه و با اظهارات شاکیان مشخص شد دو نفر ناشناس با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال همراه شهروندان کرده و به سرعت توسط یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می‌شدند.

وی ادامه داد: با اقدامات گسترده اطلاعاتی و اجرای طرح‌های محسوس و غیر محسوس سرانجام هویت یکی از متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهش در ورامین غافلگیر و دستگیر شد و مقادیری مواد مخدر از وی کشف شد.

ثمره با بیان اینکه متهم که پس از دستگیری در بازجویی های اولیه منکر هرگونه ارتکاب به جرم بود، گفت: پس از مشاهده اسناد و مدارک موجود چاره ای جز اعتراف نداشته و سرانجام به 13 فقره زورگیری به همراه همدستش اعتراف کرد.

جانشین رئیس پلیس ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه متهمان دارای چندین فقره سابقه کیفری در خصوص زورگیری بودند اظهار کرد: متهم دستگیر شده پس از بازسازی صحنه سرقت و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شده و تلاش ها در راستای دستگیری همدست وی همچنان ادامه دارد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی متهم از چرخه سرقت‌ خارج و سرقت به عنف در سطح شهرستان ورامین با انهدام این باند متوقف و کنترل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز