اطلاعیه سازمان بهزیستی درباره چگونگی خدمت‌رسانی در ایام نوروز

۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۶:۳۴
کد خبر: ۵۳۶۴۶۵
اطلاعیه سازمان بهزیستی درباره چگونگی خدمت‌رسانی در ایام نوروز
سازمان بهزیستی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ایام نوروز موجبات آسایش، رفاه و شادی هموطنان را فراهم خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در اطلاعیه این سازمان آمده است:

« مردم عزیز و شریف ایران

بهار این با شکوه‌ترین جلوه‌های خدا در جهان هستی و بازدمیدن حیات در گلستان خلقت می‌آید تا در گوش جانمان رحمت و محبت حضرت دوست را زمزمه کند و نوروز این کهنه روز قرن‌ها، حلقه مشترک فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام که واژه‌هایی چون صله ارحام، تفکر نوآوری، سرزندگی، پاگیزگی و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می‌بخشد امسال با عطر یاس نبوی و شمیم حیات بخش فاطمی معطر گشته و نام بهار مزین به یاد حضرت فاطمه زهرا(س) شده است؛ ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت آن بانوی بزرگوار، عید سعید نوروز را شادباش و تهنیت عرض می‌نماید.
 
خدمتگزاران شما در سازمان بهزیستی کشور در ایام نوروز نیز مانند همیشه تلاش می‌نمایند موجبات آسایش، رفاه و شادی شما عزیزان به بهترین شکل فراهم گردد در همین راستا اعلام می‌نماییم:
 
_ تمامی پایگاه‌ها و مراکز خدمات اورژنس اجتماعی با شماره 123 در تمام ساعات شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی به تمامی شهروندان گرامی در سراسر کشور می‌باشند.

_ تمامی مراکز نگهداری و مراقبت از سالمندان، معلولین جسمی _ ذهنی و حرکتی، بیماران روانی مزمن کماکان با تمامی امکانات و توان خود در جهت سلامتی، رفاه و شادی عزیزان مقیم در این مراکز خدمت‌رسانی می‌نماید.

_ با توجه به رویکردهای اخلاق‌مدار و فرهنگ غنی ملی ایرانی اسلامی شما مردم عزیز مبنی بر صله ارحام و نوع دوستی توصیه می‌نماییم جهت فراهم نمودن زمینه‌های شادی و نشاط گروه‌های هدف مقیم در مراکز سازمان در صورت امکان شرایطی فراهم نمایید آنها چند روزی را در ایام نوروزی در کنار شما از محیط گرم و صمیمی خانواده برخوردار گردند.

_ تمامی شیرخوارگاه‌ها و مراکز نگهداری شبانه‌روزی کودکان و فرزندان سازمان کما فی السابق در ایام نوروز به خدمت‌رسانی به این عزیزان مشغول و موظف می‌باشند.

_ در صورت تمایل شما مردم عزیز به دیدار از کودکان، فرزندان، معلولین و بیماران روانی مزمن و حضور در کنار سفره‌های سال نو و تقسیم شادی خود با این عزیزان تمامی مراکز سازمان در ایام نوروز آماده پذیرایی از شما بزرگواران می‌باشد.

_ در راستای تثبیت و تقویت فرهنگ خیر جمعی و مسئولیت اجتماعی چنانچه مایل به ارائه هر گونه مشارکت و همیاری (مادی، معنوی، خدمت رسانی) به آحاد جامعه هدف بهزیستی می‌باشید این سازمان آمادگی خود را جهت همکاری و پذیرش شما مردم نوع‌دوست و مهربان اعلام می‌نماید.

در پایان نوروز را بگونه‌ای به جشن بنشینیم که با خود عهد ببندیم در دفتر عمر و تقویم سال جز به قلم مهربانی، صداقت عدالت و خط رضایت حضرت حق و جوهر خدمت به بندگان او چیزی ننگاریم.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز