هادی ساعی در گفت و گو با برنا مطرح کرد:

مردم من را بپذیرند، باز هم در انتخابات شرکت می‌کنم

۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۸:۵۴:۵۷
کد خبر: ۵۳۶۶۲۷
مردم من را بپذیرند،  باز هم در انتخابات شرکت می‌کنم
عضو شورای شهر تهران گفت با بیان اینکه در چند ماهه نخست سال 96 بحث انتخابات شوراها و ریاست جمهوری کل کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: اگر مردم من را بپذیرند در پنجمین دوره از انتخابات شوراها نیز شرکت می‌کنم.

هادی ساعی، عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر و شهروند خبرگزاری برنا، در خصوص بدترین اتفاقات سال 95 خود گفت: فروریختن ساختمان پلاسکو و شهادت مظلومانه آتش نشانان بدترین اتفاق امسال برای من و برای مردم عزیز کشورم بود.

ساعی افزود: اما بدترین اتفاق در زندگی شخصی‌ام نتیجه نگرفتن تکواندو درالمپیک بود؛ چرا که ورزشکاران ما بسیار زحمت کشیده و لایق بهترین نتیجه بودند.

عضو شورای شهر تهران در رابطه با بهترین رویداد سال 95 نیز عنوان کرد: سالی که گذشت اتفاقات خوب زیادی برای من به همراه داشت و امیدوارم سال جدید نیز به بهترین شکل ممکن بگذرد.

وی در خصوص حضور خود در پنجمین دوره از انتخابات شوراها گفت: در ابتدای سال 96 بحث انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را پیش رو خواهیم داشت که در چند ماهه نخست سال، این موضوع کل کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اگر مردم من رابپذیرند باز هم در انتخابات شرکت می‌کنم.

عضو شورای شهر تهران در پایان ضمن تبریک سال نو به هموطنان، برای مردم آرزوی سلامتی کرده و اذعان داشت: در درجه اول برای مردم کشورم سلاتی و موفقیت می‌خواهم و امیدوارم سال 96 برای ایران خوب باشد؛ درها به روی مملکت ما باز شود و بتوانیم برای کشور موفقیت‌های زیادی به ثبت برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز