رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران خبر داد:

اسکان ۷ هزار مهمان نوروزی پایتخت در کمپ های شهرداری

۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۳۷۲۶۷
اسکان ۷ هزار مهمان نوروزی پایتخت در کمپ های شهرداری
رییس ستاد گردشگری شهر تهران از استقبال چشمگیر شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت از خدمات نوروزی ستادگردشگری شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، فرزاد هوشیار پارسیان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای نوروز تا به امروز حدود شش هزار نفر در سامانه ستاد گردشگری شهر تهران ثبت نام و از خدمات تورهای نوروزی استفاده کرده اند.

وی افزود: امسال ستادگردشگری شهر تهران 24 تور گردشگری در قالب تورهای یک روزه و نیم روز برگزار می کند که از نظر تنوع سفر و خدمات  کم نظیر است.

هوشیار از تورهای شمیرانگردی، ری گردی بازدید از اراضی عباس آباد، گردشگری سبز دوچرخه سواری، بازدید از سه برج بعنوان بخشی از تورهای ستادگردشگری شهر تهران در ایام نوروز نام برد و گفت: متقاضیان محترم استفاده از تورهای گردشگری شهر تهران همچنان می توانند از طریق سامانه های اعلام شده نسبت به ثبت نام در تورهای نوروزی اقدام کنند.

رییس ستادگردشگری شهرتهران در ادامه آماری از میزان استقبال مسافران نوروزی پایتخت از کمپ های اسکان موقت ستادگردشگری شهر تهران اعلام کرد و گفت: تا  کنون بیش از هفت هزار نفر از خدمات اسکان موقت نوروزی ستادهای گردشگری شهر تهران مستقر در مناطق 22گانه شهر تهران استفاده کرده اند و این مراکز همچنان آماده ارائه خدمت رسانی به مسافران نوروزی شهر تهران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز