حضور چهره‌ها در پنجمین روز ثبت نام برای انتخابات شورای شهر

۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۷:۲۲
کد خبر: ۵۳۷۴۲۱
حضور چهره‌ها در پنجمین روز ثبت نام برای انتخابات شورای شهر
6نفر دیگر از اعضای فعلی شورای شهر برای شرکت در انتخابات دوره پنجم ثبت نام کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در پنجمین روز ثبت نام انتخابات شورای شهر هم چهره های سرشناسی برای ثبت نام آمدند.

بسیاری از چهره هایی که تا این ساعت اقدام به ثبت نام کرده اند از نمایندگان فعلی شورا هستند از جمله مهدی چمران ریاست فعلی شورای شهر تهران که صبح امروز با حضور در فرمانداری رسما برای انتخابات این دوره ثبت نام کرد.

مرتضی طلایی نایب رییس شورای شهر، احمد حکیمی پور رئیس فراکسیون اصلاح طلبان ، اقبال شاکری و محسن سرخو از دیگر نمایندگان فعلی شورای شهر تهران هستند که امروز برای کاندیداتوری این دوره ثبت نام کردند.

محسن هاشمی فرزند آیت الله هاشمی  نیز امروز با حضور در فرمانداری تهران برای شرکت در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد.

حسین نقاشی و محمود میرلوحی نیز از چهره های دیگری بودند که امروز برای ثبت نام در فرمانداری حضور یافتند.

همچنین علی نوذرپور، معاون سابق امور دهیاری و شهرداری‌های سازمان شهرداری‌های وزارت کشور، رئیس فعلی جامعه مهندسان شهرساز ایران و رئیس مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری وزارت کشور نیز صبح امروز با حضور در فرمانداری نسبت به ثبت‌نام اقدام کرد.

رسول کوهپایه‌زاده وکیل بابک زنجانی هم از جمله کسانی بود که امروز با حضور در فرمانداری، در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

فاطمه قاسمی فرزند رستم قاسمی وزیر نفت دولت احمدی نژاد و فاطمه صالحی فرزند سرلشگر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش نیز امروز برای انتخابات شورای پنجم ثبت نام کردند.

گفتنی است عباس جدیدی ظهر امروز در فرمانداری تهران حضور یافت و برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش ثبت‌نام کرد.

نظر شما