نه به ریختن زباله؛

پاکسازی طبیعت اسالم تالش با حضور معاون سازمان محیط زیست

۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۱:۳۸:۰۶
کد خبر: ۵۳۷۷۷۶
پاکسازی طبیعت اسالم تالش با حضور معاون سازمان محیط زیست
نوار ساحلی و مبادی ورودی بخش اسالم شهرستان تالش با حضور جمعی از دوستداران طبیعت و معاون سازمان حفاظت محیط زیست پاکسازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، پروین فرشچی، معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از روند اجرای طرح مسیر سبز و ساحل پاک در بخش اسالم تالش بازدید کرد. 

معاون سازمان محیط زیست، مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان به همراه فرماندار تالش و جمعی از مسئولان محلی و دوستداران طبیعت این شهرستان در بازید از این طرح، زباله های رها شده در مبادی ورودی و نوار ساحلی اسالم را جمع آوری کردند.
 
بر اساس این گزارش، طرح مسیر سبز و ساحل پاک در گیلان از اسفندماه سال گذشته در این استان آغاز شده و تا پایان فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.
 
در قالب این طرح مبادی وروی و خروجی شهرستان ها، شهرها و بخش های استان گیلان با همکاری دستگاه های متولی و دوستداران طبیعت پاکسازی خواهد شد.
 
تالش با چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود، بیش از 190 هزار نفر جمعیت دارد و در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. این شهرستان در حاشیه دریای خزر 93 کیلومتر نوار ساحلی دارد و در تعطیلات نوروزی سال قبل، 600 هزار گردشگر از مناطق دیدنی و طرح های ساحلی این شهرستان بازدید کرده بودند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز