برگزاری مراسم تشییع پیکر مدیرکل محیط زیست استان فارس با حضور ابتکار

۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۳۹۱۹۳
برگزاری مراسم تشییع پیکر مدیرکل محیط زیست استان فارس با حضور ابتکار
مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم دکتر حمزه ولوی مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس صبح امروز با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زییست ، جمعی از مسئولین محیط زیست و مقامات و مدیران استان از مقابل اداره کل محیط زیست استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، معصومه ابتکار، رییس سازمان محیط زیست و معاون رییس جمهور، صبح دوشنبه در مراسم بدرقه پیکر مرحوم حمزه ولوی تاکید کرد: صحبت کردن از یک مدیر امانت دار، توانمند، پرتلاش و صادق بسیار سخت است زیرا حمزه ولوی تمامی این خصوصیت ها را داشت.

وی ادامه داد: محیط زیست عرصه فداکاری و از خودگذشتگی است که مدیرکل محیط زیست فارس به خوبی در این عرصه درس پس داد.
 
رییس سازمان محیط زیست کشور تاکید کرد: کار در عرصه محیط زیست با چالش ها و سختی فراوانی همراه است زیرا دفاع از منافع ملی با منافع برخی در تقابل است.
 
ابتکار ادامه داد: کار در محیط زیست با درایت باید همراه باشد که ولوی در این راستا موفق بود.
 
وی تصریح کرد: در عرصه محیط زیست شاهد فداکاری های مختلفی هستیم که نمونه آن حضور شخص مدیرکل در آتش سوزی سال گذشته در پاسارگاد بود.
 
ابتکار یادآور شد: در دوران مدیریت حمزه ولوی در فارس اتفاقات بزرگی روی داد که مهمترین آن موفقیت ها در عرصه های علمی در حوزه تالاب ها بود.
 
بنابراین گزارش، پیکر مرحوم حمزه ولوی(مدیرکل محیط زیست فارس) با بدرقه دوستداران محیط زیست، مردم و مسئولین فارس راهی استان کهگیلویه و بویراحمد شد تا در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز