اطلاعیه شماره ۲۲: تشکر از هم‌وطنان و اعضای ستادها

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۹:۰۹
کد خبر: ۵۳۹۹۸۳
اطلاعیه شماره ۲۲: تشکر از هم‌وطنان و اعضای ستادها
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر امروز 15 فروردین 96 با صدور اطلاعیه‌ای از هم‌وطنان و اعضای ستاد در تمام دستگاه‌ها و استان‌ها تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در اطلاعیه شماره 22 این ستاد آمده است:

«با عنایت به پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران و گردشگران به شهرهای خود، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر، ضمن آرزوی توفیق برای هم‌وطنان عزیز در سال جدید، اطلاعیه‌ای به‌شرح ذیل صادر نمود:

تلاش و خدمات ارزنده بالغ بر 500هزار نفر از مدیران، کارکنان و نیروهای مخلص تمام دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی، انتظامی، عمومی و بخش خصوصی در قالب ستادهای سفر ــ که با هم‌افزایی در عرضه خدمات به مسافران، گردشگران و زائران به‌صورت شبانه‌روزی همکاری داشته‌اند ــ نهایت سپاس‌گزاری به‌عمل می‌آید.

از هم‌وطنان عزیزی که در طول مدت اجرای طرح با مأموران و مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان نهایت همکاری را داشتند صمیمانه تشکر نموده و امیدواریم این همراهی به‌طور مسئولانه در طول سال ادامه داشته باشد.

از جوامع محلی و میزبان در همه استان‌های کشور که پذیرای مسافران و گردشگران بودند و با میهمان‌نوازی خود موجب رفاه و رضایت‌خاطرمسافران شدند کمال امتنان را دارد.

از کلیه نیروی‌های امدادی، انتظامی، خدماتی، فرهنگی و نظارتی به‌ویژه جوانان، تشکل‌ها، سمن‌ها، سامانه‌های اطلاع‌رسانی ترافیک، راه، آب‌وهوا، نظارت، انتظامی، رسانه‌ها، خبرنگاران و هم‌وطنانی که به‌صورت داوطلبانه در ایام نوروز به خدمت‌گزاری مشغول بوده‌اند و کلیه دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر قدردانی می‌گردد.

سامانه 09629 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر آمادگی دارد در طول سال، ضمن راهنمایی مسافران و گردشگران، به دریافت و رسیدگی به شکایات، اخذ پیشنهادها و انتقادات اقدام نماید.

با عنایت به مصوبه هیئت محترم وزیران مبنی بر دائمی بودن فعالیت ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر، لازم است ستادهای اجرایی خدمات‌سفر استان‌ها برنامه‌ریزی لازم جهت ایجاد انسجام در عرضه خدمات در طول سال، به‌ویژه ایام پُرازدحام سفر ــ مخصوصاً تا 18 فروردین‌ماه ــ را در دستورکار خود بگذارند و همچنین ارزیابی‌های لازم درخصوص عملکرد دستگاه‌ها در ایام سفر و تمهید برای رفع چالش‌ها، نقاط ضعف و نیازسنجی برای عرضه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران را ملحوظ نظر و اقدام قرار دهند.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز