برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در جنوب تهران

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۶:۵۷
کد خبر: ۵۴۰۱۹۴
برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در جنوب تهران
برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در بزرگراه بعثت، چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری 125، وقتی رانندگان خودروهای عبوری متوجه برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 13 را ساعت 1:31 بامداد امروز به بزرگراه بعثت، حوالی چهارراه روغن نباتی رهسپار کرد.

به گفته رضا بابایی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودرو سواری جک برخورد کرده و هر دو خودرو در وسط بزرگراه متوقف شده بودند.

وی با بیان اینکه شدت این حادثه به حدی بود که دو نفر سرنشین خودرو پژو و دو نفر سرنشین خودرو جک مصدوم شدند، اضافه کرد: یکی از سرنشینان خودرو سواری جک در داخل اتاقک این وسیله نقلیه محبوس شده بود.

این فرمانده آتش نشانی افزود: نیروهای عملیاتی بی درنگ پس از قطع جریان برق هر دو خودرو و نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی مرد 21 ساله را از اتاقک خودرو جک خارج کرده و وی که از ناحیه کمر آسیب دیده بود را به همراه سه نفر مصدوم دیگر تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

بابایی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انتقال هر دو خودرو به حاشیه امن بزرگراه، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز